۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۱
کد خبر: 85549181
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۳۶درصدی اعتبارات نفت و گاز و تملک دارایی در شهرستان لامرد

شیراز-ایرنا-فرماندار لامرد استان فارس اعلام کرد:با توجه به نگاه ویژه دولت سیزدهم برای اتمام پروژه‌های در دست اقدام، همه اعتبارات این دوره با اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان توزیع شد که میزان آن در این حوزه نسبت به سال گذشته افزایش ۳۶ درصدی داشته است.

احمد خضری، جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در جلسه‌ای که با حضور اعضای کمیته برنامه‌ریزی شهرستان لامرد برگزار شد اعتبارات سه درصد نفت و گاز حدود ۱۶۰ میلیارد تومان، تملک دارایی‌های استانی حدود ۲۰ میلیارد تومان و اعتبارات متوازن شهرستان لامرد حدود ۲۲ میلیارد تومان تعیین شد.

فرماندار لامرد ادامه داد: اعتبارات توزیع شده در سرفصل‌های راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، آبفای شهری و روستایی، مناطق سه گانه آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، کشاورزی و محیط زیست، بهداشت و درمان نوسازی مدارس، شهرداری‌ها، برق رسانی، منابع طبیعی و نیروهای نظامی و انتظامی توزیع شد که مجموع آنها بالغ بر ۲۰۱میلیارد تومان است.

خضری اضافه کرد: اعتبارات مصوب شده به نسبت اولویت اعلام شده از سوی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در بخش‌های مرکزی لامرد، اشکنان، علامرودشت، چاهورز و خیرگو هزینه خواهد شد.

شهرستان لامرد در ۳۶۵ کیلومتری جنوب شیراز واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha