۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۶
کد خبر: 85549217
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

چرا بانوی ورزشکار یزدی به پارالمپیک اعزام نمی‌شود؟

یزد- ایرنا- برخی کانال‌های خبری یزد از تصمیم برای عدم اعزام "مریم یاورپور" تیرانداز با کمان یزدی به رقابت‌های پارالمپیک که پیشتر موفق به کسب سهمیه آن شده بود، خبر دادند.

به گزارش ایرنا، سایت های خبری یزد از مشخص نبودن دلیل این تصمیم ناگهانی و انتقاد جامعه ورزش استان در این زمینه خبر دادند و عدم اعزام وی را موجب وارد شد لطمه روحی به ورزشکار و صدمه به اعتبار ورزش استان دانستند و پیگیری موضوع را از سوی مسوولان استان خواستار شدند.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با تایید این خبر، تصمیم به اعزام نشدن این ورزشکار را تصمیم کمیته ملی پارالمپیک و کادر فنی تیم ملی اعلام کرد.

چون کمیته ملی پارالمپیک، برای مریم یاورپور، شانس مدال متصور نبوده لذا فرد دیگری جایگزین وی شده است"حمید رضا شیر" افزود: طی یک ماه گذشته پیگیر این موضوع بودیم و از همه ظرفیت‌ها برای حل آن استفاده شد ولی کمیته ملی پارالمپیک، کیفیت را مد نظر قرار داده و فقط با اعزام ورزشکارانی که با نظر کادر فنی، پیش بینی کسب مدال دارند موافقت کرده است.

وی ادامه داد: چون کمیته ملی پارالمپیک، برای مریم یاورپور، شانس مدال متصور نبوده لذا فرد دیگری جایگزین وی شده است .

شیر اضافه کرد: تمام تلاش خود را برای تغییر تصمیم کمیته پارالمپیک به کار گرفتیم و حتی استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولان ارشد استان هم به این موضوع ورود کردند اما کمیته ملی پارالمپیک موافقت نکرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha