۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۴
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85549229
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بیمارستان غرضی ملایر با ۴۵۰ میلیارد ریال تجهیز و بازسازی شد

همدان- ایرنا- رئیس بیمارستان دکتر غرضی ملایر گفت: از سال گذشته تاکنون ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز، بازسازی و استانداردهای بخش‌های مختلف در راستای کیفیت‌بخشی این بیمارستان هزینه شده است تا بتوانیم سطح خدمات‌رسانی به مراجعان را افزایش دهیم.

«جواد شمشیری» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی ملایر در بین ۲۱ بیمارستان استان همدان، جزء یکی از فعال‌ترین مراکز درمانی با امکانات و تجهیزات درمانی مناسب است.

وی با بیان اینکه تجهیز اورژانس بیمارستان یکی از اولویت‌های ما بود، افزود: در این راستا با کمک «هدایت شجاعی» یکی از خیرین ملایری، مبلغ ۶۰ میلیارد ریال برای تجهیز و بازسازی اورژانس و تزریقات بیمارستان غرضی کمک و عملیات بازسازی و تجهیز سال گذشته با زیربنای هزار و ۵۰۰ متر مربع آغاز شد.

رئیس بیمارستان دکتر غرضی ملایر ادامه داد: افزون بر این، از منابع سازمان تامین اجتماعی نیز مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات و ساخت اورژانس بیمارستان غرضی هزینه کردیم.

شمشیری مجموع اعتبارات هزینه‌ شده برای اورژانس بیمارستان را بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: مجموع تخت‌های اورژانس و تزریقات بیمارستان غرضی بعد از بازسازی به ۳۵ تخت شامل ۲۱ تخت بستری و ۱۴ تخت مربوط به تزریقات رسید.

وی به پروژه بازسازی و تجهیز بخش جراحی مردان بیمارستان غرضی اشاره کرد و افزود: عملیات بازسازی این پروژه سال گذشته به مساحت ۵۰۵ متر مربع آغاز و در مجموع ۵۵ میلیارد ریال برای بازسازی این بخش هزینه شد و تعداد تخت‌ها پس از بازسازی به ۲۸ تخت رسید.

رئیس بیمارستان دکتر غرضی ملایر با بیان اینکه برای استانداردسازی این بخش‌ها ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شد، یادآور شد: علاوه بر این ۱۰۰ میلیارد ریال برای نوسازی و بازسازی سیستم تهویه بیمارستان، ۷۰ میلیارد ریال برای خرید دستگاه دیزل ژنراتور و همچنین ۳۰ میلیارد ریال برای استانداردسازی سیستم اعلان و اطفای حریق بیمارستان هزینه شد.

شمشیری همچنین به دیگر خدمات ارائه شده به مراجعان در بخش‌های مختلف این بیمارستان اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۶ هزار عمل جراحی در بیمارستان غرضی ملایر انجام شد و ۵۵ هزار نفر از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی در سطح این شهرستان وجود دارد، افزود: سال گذشته ۲۷۵ هزار بیمار به این مرکز درمانی مراجعه کردند و نسخه رایگان برای آنها پیچیده شد.

شمشیری با بیان اینکه بیمارستان دکتر غرضی ملایر از نظر کیفی دارای نمره عالی است، از در دست اقدام بودن و پیگیری برای احداث درمانگاه تخصصی و بخش دیالیز این بیمارستان خبر داد و افزود: بیمارستان غرضی جزء بیمارستان‌های ناحیه‌ای با تعداد ۱۶۰ تخت مصوب و ۱۴۵ تخت فعال با میانگین ضریب اشغال است.

رئیس بیمارستان دکتر غرضی ملایر ادامه داد: بیمارستان غرضی وابسته به سازمان تامین اجتماعی است که سال ۱۳۷۴ در زمینی به مساحت ۷۱ هزار و ۵۳۵ مترمربع و با زیربنای ۱۴ هزار و ۶۲۶ مترمربع بر اساس ویژگی‌های جغرافیایی و جمعیتی در شمال غربی شهر ملایر واقع شده است.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر دارای سه بیمارستان امام حسین(ع) با ۱۶۵ تخت، بیمارستان مهر با ۹۶ تخت، بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی با ۱۶۵ تخت با حدود ۵۰۰ تخت بیمارستانی و یک کلینیک فوق تخصصی امید است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha