میزخدمت در مصلای ارومیه برپا شد/ رسیدگی به مشکل دهها شهروند نمازگزار

ارومیه- ایرنا- مدیران و کارشناسان نهادهای دولتی و خدمات رسان پیش از برگزاری نمازجمعه این هفته با حضور در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه، میز خدمت برپا کرده و به مشکلات دهها شهروند نمازگزار رسیدگی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانداری ارومیه طی نامه‌ای به دستگاه‌های خدمات رسان و دولتی اعلام‌کرده بود تا روز جمعه یک ساعت قبل از برگزاری نماز جمعه، تمامی دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلابی برای برگزاری میز خدمت در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه حضور ‌یابند.

میز خدمت برگزار شد و مدیران و کارشناسان نهادهایی نظیر فرمانداری و شهرداری ارومیه، جمعیت هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی در آن حضور یافته و به مشکلات مراجعه کنندگان رسیدگی کردند.

میزخدمت در مصلای ارومیه برپا شد/ رسیدگی به مشکل دهها شهروند نمازگزار
نمازگزاران ارومیه‌ای حاضر در نوزدهمین نماز جمعه سال ۱۴۰۳ نیز با مشاهده میز خدمت، چالش و مشکلات شخصی خود را که با این دستگاه‌های اجرایی نیز مرتبط بود، مطرح کردند.

بررسی مشکلاتی نظیر مسائل مددجویان کمیته امداد در راستای خودکفایی و ایجاد اشتغال، روند استفاده از ظرفیت های خدماتی کمیته امداد امام خمینی (ره)، مسائل مربوط به برخی از معابر شهری و آسفالت معابر و همچنین نحوه ورود به جمع جمعیت داوطلبان هلال احمر از جمله مواردی بود که در این میز خدمت مطرح شد.

میزخدمت در مصلای ارومیه برپا شد/ رسیدگی به مشکل دهها شهروند نمازگزار
نمایندگان دستگاه‌های اجرایی نیز با مشاوره مناسب و ثبت مشکلات آنان درصدد رفع دغدغه مراجعان برآمده و حتی مدیران این نهادها با امضای نامه های برخی مراجعان، زمینه رفع مشکل را فراهم کردند.

به گزارش ایرنا، نمازگزاران ارومیه پس از میز خدمت در صفوف نمازجمعه حاضر شدند و نماز عبادی سیاسی این هفته را اقامه کردند.

می توان گفت که این میز خدمت، آخرین اقدام از این نوع در طول فعالیت دولت سیزدهم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha