۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85549362
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کاشان: جنایات صهیونیست‌ها نماد حقوق بشر آمریکایی است

کاشان _ ایرنا _ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در دنیا جلوه‌ای از حقوق بشر آمریکایی است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم(عج) این شهر افزود: وقتی نتانیاهو در کنگره آمریکا سخنرانی کرد، نمایندگان این کشور ۷۹ بار بصورت نشسته و ۵۸ بار هم بصورت ایستاده برایش کف زدند اما باید از این افراد پرسید که آیا این تشویق‌ها برای ۴۰ هزار کشته مظلوم فلسطینی است؟

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت:هر ۲ حزب آمریکا طرفدار رژیم غاصب صهیونیستی هستند و بدون اجازه این رژیم منحوس، رییس جمهورهای این کشور جرات انجام هیچ کاری را ندارند.

وی اظهار کرد: دنیا به جایی رسیده است که جنایتکاران با نام حقوق بشر و آزادی مرتکب جنایت می‌شوند اما در کنار همه این جنایت‌ها ۲۰۰ دانشگاه آمریکا بیدار شده‌اند و پرچم ایالات متحده در کنار کنگره آن کشور به زیر کشیده شد و پرچم فلسطین بالا رفت.

امام جمعه کاشان بیان کرد: در سال ۱۳۹۰ رهبر معظم انقلاب فرمودند روزی که ملت‌های اروپا و آمریکا بفهمند مشکلات اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی آنها نشات گرفته از سلطه اختاپوسی صهیونیسم بین‌المللی است و دولتمردان آنها بدلیل منافع شخصی و ‌حزبی خود زیر سلطه و زورگویی صهیونیست‌ها هستند آنچنان جهنمی برای آنها ایجاد می‌کنند که هیچ راه خلاصی برای آنها متصور نیست.

وی همچنین با اشاره به سالروز عملیات مرصاد خاطرنشان کرد: با اعزام جوانان کشور به جبهه‌ها، از پنج هزار و ۵۰۰ منافق ۲ هزار نفر از آنها کشته، هزارو ۳۰۰ نفر زخمی و تعدادی هم اسیر و درواقع ۶۰ درصدشان زمینگیر شدند.

وی اظهار کرد: تنفیذ رئیس جمهور روز یکشنبه در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، تنفیذ به معنی اعتبار بخشیدن است و مردمی که به آقای پزشکیان رای دادند، در این مراسم، رای شان توسط ولی فقیه اعتبار بخشیده می‌شود.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: امام راحل در ۱۲ مهر سال ۱۳۵۸ فرمودند رئیس جمهور با نصب فقیه مشروع می‌شود و اگر نصب فقیه نباشد اطاعت از او اطاعت از طاغوت است چراکه مبنای تئوریک نظام جمهوری اسلامی برای اداره کشور برگرفته از آیات قرآن و روایات است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha