محمدی: تیراندازان ایران با انگیزه هستند

پاریس - ایرنا - سرپرست تیم ملی تیراندازی در المپیک پاریس گفت: تیراندازان انگیزه بالایی دارند و امیدواریم در این چند روز تمرین، با دعای خیر جامعه تیراندازی و مردم بهترین عملکرد خود را داشته باشند و پرچم ایران را به اهتزاز در آورند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، عباس محمدی در خصوص آخرین وضعیت تیراندازان در محل برگزاری المپیک ۲۰۲۴ اظهار داشت: تیراندازان در بدو ورود تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر آغاز کردند و در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارند. تیراندازان انگیزه بالایی دارند و امیدواریم در این چند روز تمرین، با دعای خیر جامعه تیراندازی و مردم بهترین عملکرد خود را داشته باشند و پرچم ایران را به اهتزاز در آورند.

وی در خصوص تغذیه و امکانات ورزشکاران در دهکده شتقو گفت: شرایط تغذیه و تنوع آن خوب است. دهکده تا سالن‌ها فاصله کمی دارد و امکانات لازم برای رفت و آمد به سالن‌ها فراهم است. اما آنچه در شتقو دیدیم در حد المپیک نیست در حد کاپ جهانی است.

وی افزود: محل برگزاری مسابقات و دهکده تیراندازی یک منطقه نظامی است و قبلا استفاده نظامی از آن انجام می‌شده است و برای برگزاری المپیک در آن تغییر کاربری ایجاد کردند.

سرپرست تیم تیراندازی کشورمان در المپیک پاریس خاطرنشان کرد: خیلی از امکانات محل برگزاری مسابقات با چادر است و ۷۰ درصد آن موقتی است. وقتی اسم المپیک می‌آید یعنی این رویداد چهار سال یکبار در بالاترین سطح باید برگزار شود. الان بالاترین ورزشکاران در اینجا هستند ولی بهترین امکانات و زیر ساخت‌ها وجود ندارد. در رویدادی مانند المپیک رستوران و استراحت و غذا و امکانات باید در حد نام ورزشکاران باشد.

محمدی در پایان گفت: خوشبختانه تیراندازان ما با انگیزه هستند و هیچ مورد جانبی ذهن آن را درگیر نمی کند.

سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک به طور رسمی از امروز- پنجم مرداد- آغاز شد و تا ۲۱ این ماه ادامه دارد. کاروان کشورمان با ۴۰ ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد که فردا، نمایندگان کشورمان در پنج رشته ورزشی به مصاف رقبای خود می‌روند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha