اجرای ۲۵ کیلومتر شبکه آبرسانی در استان بوشهر

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در سه‌ماهه ابتدایی امسال در مجموع ۲۵ کیلومتر شبکه آبرسانی با بیش از ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار در این استان احداث شده است.

«ابوالحسن عالی» روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده ۱۱ کیلومتر و ۱۲۸ متر توسعه شبکه در بخش نوسازی و بازسازی ۱۴.۶ کیلومتر شبکه اجرا شده است.

وی بیان کرد: براساس هدف‌گذاری انجام‌شده در سال جاری، در مجموع ۸۵ کیلومتر شبکه در بخش‌های توسعه، نوسازی و بازسازی آبرسانی استان بوشهر اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: اجرای این شبکه‌ها در حوزه آبرسانی استان نویدبخش کاهش هدررفت و افزایش سطح پایداری آب در شبکه است.

بیشتر بخوانید

ظرفیت تولید آب استان بوشهر ۵۰ درصد افزایش یافت

میزان هدر رفت در شبکه آبرسانی استان بوشهر به ۳۲ درصد کاهش یافت

بیش از ۷ هزار میلیارد طرح آبرسانی در روستاهای بوشهر در حال اجرا است

عالی ادامه داد: در برخی از مناطق استان بوشهر، فرسودگی شبکه آبرسانی چالشی برای تأمین آب پایدار محسوب شده که برنامه‌ریزی انجام‌شده افق روشنی در این حوزه ترسیم کرده است.

وی افزود: بخشی از این اقدامات اکنون در قالب جهاد آبرسانی در مناطق روستایی در حال انجام است که در فاز نخست شمار روستاهای هدف طرح، ۱۹۴ روستا است.

عالی یادآور شد: در روستاهایی که طرح جهاد آبرسانی اجرا شده، دستاوردهای بسیار خوبی همراه با افزایش سطح رضایت مردمی حاصل شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر همچنین با قدردانی از هم‌استانی‌ها برای مصرف بهینه آب در دهه اول ماه محرم اظهار کرد: در این دهه، با وجود گرما و رطوبت بالای حاکم بر استان بوشهر، وضعیت آبرسانی استان رضایت‌بخش گزارش شده است.

وی عنوان کرد: امید است در چند هفته باقیمانده تا پایان پیک بار مصرف آب در تابستان، با همراهی مشترکان شاهد تأمین آب شرب پایدار برای هم‌استانی‌ها در مناطق شهری و روستایی باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha