۷ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۰۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85550100
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوای کردستان از روز سه‌شنبه کاهشی می‌شود

۷ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۰۰
کد خبر: 85550100
دمای هوای کردستان از روز سه‌شنبه کاهشی می‌شود

سنندج- ایرنا- معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: پیش بینی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد دمای هوای استان از روز سه‌شنبه هفته جاری بین سه تا چهار درجه کاهش پیدا می کند.

علی پناهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس بررسی آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های هواشناسی هوای استان طی امروز پایدار خواهد بود.

وی افزود: برای روز دوشنبه علاوه بر وزش باد گاهی شدید همراه با گرد و خاک در ساعات بعدازظهر افزایش ابر خواهیم داشت و در نیمه شمالی استان و توابع شهرستان‌های دیواندره و بیجار احتمال رگبار ضعیف و پراکنده نیز وجود دارد.

معاون توسعه پیش‌بینی هواشناسی کردستان با بیان اینکه دمای هوا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه پایدار و نسبتا آرام خواهد بود، گفت: با توجه به شرایط مساعد برای انتقال گرد و خاک به منطقه، برای امروز تا فردا دوشنبه در برخی نقاط استان امکان کاهش دید و کیفیت هوا وجود دارد.

وی ادامه داد: از لحاظ دما طی امروز و فردا تغییرات قابل توجه نیست ولی برای روز سه شنبه حدود سه تا چهار درجه دماهای حداکثر روزانه کاهش پیدا خواهد کرد.

پناهی یادآور شد: در شبانه روز گذشته سلین در اورامان با ۴۲ درجه سانتی‌گراد، سروآباد با ۳۹ درجه سانتی‌گراد، کامیاران و بابارشانی در بیجار با ۳۷ درجه سانتی‌گراد، مریوان با ۳۶ درجه و سقز با ۳۵ درجه به ترتیب گرمترین نقاط استان بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha