۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85550109
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز اصلاح بخشی از شبکه فاضلاب "مریانج" همدان با ۱۸ میلیارد ریال اعتبار

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از شروع به کار بخشی از طرح اصلاح شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر مریانج با اعتبار ۱۸ میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش ایرنا، فرهاد بختیاری‌فر روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فاضلاب خیابان‌های فرعی شهر مریانج به صورت سنتی و قدیمی بود که مشکلاتی مانند؛ آلودگی‌های زیست‌محیطی، پس‌زدگی و تجمیع حشرات را به دنبال داشت و موجب نارضایتی شهروندان شده بود.

وی تصریح کرد: طرح اصلاح شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر مریانج به درخواست شهروندان از تیرماه آغاز شده و تا پایان تابستان به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان یادآور شد: در این عملیات ۶۲۵ متر لوله‌ کاروگیت با قطر ۲۵۰ میلی‌متر استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در ۱۱ شهر و روستای استان همدان جمع آوری و تصفیه فاضلاب انجام می شود، افزود: در حال حاضر شهرهای همدان، ملایر، کبودرآهنگ، اسدآباد، نهاوند، تویسرکان، سرکان و رزن و روستاهای ارزانفود، سیمین و ابرو از تأسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب بهره مند هستند.

بختیاری فر اظهار کرد: در حال حاضر هزار و ۶۱۰ کیلومتر شبکه توزیع و ۷۵ کیلومتر خط انتقال جمع آوری فاضلاب شهری و ۴۰ کیلومتر شبکه توزیع و ۱۰ کیلومتر خط انتقال جمع آوری فاضلاب روستایی در سطح استان وجود دارد.

شرکت آبفای استان همدان ۶۸۰ مشترک دارد.

مریانج در پنج کیلومتری غرب همدان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha