۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85550152
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برترین‌های ورزش مدارس استعدادهای درخشان کشور در شهرکرد معرفی شدند

شهرکرد- ایرنا- تیم‌ها و نفرات برتر سومین المپیاد ورزشی مدارس استعدادهای درخشان کشور در مقطع متوسطه دوم روز شنبه در شهرکرد معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، در این دوره از مسابقات در رشته شطرنج محمد متین شمس از استان مازندران موفق به کسب رتبه اول شد و کوروش علیزادگان از استان قم رتبه دوم و امیرمحمد توکلی از استان اصفهان رتبه سوم را کسب کردند.

در این دوره از مسابقات در رشته تنیس روی میز امیر پارسا معصومی از استان همدان رتبه نخست را بدست آورد و محمد آراد شالودگی از استان کردستان مقام دوم، امیر محمد صفی‌پور مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.

در رشته فوتسال ۳۲ تیم از سراسر کشور حضور داشتند که بعد از قرعه‌کشی هشت گروه به رقابت پرداختند که ۱۶ تیم به دور بعدی صعود کردند و چهار تیم به مرحله پایانی راه یافتند.

در این مسابقات ۶۴ مسابقه در دوره متوسطه دوم برگزار شد که بازیکن برتر انتخاب شدند.

دانش‌آموزان ورزشکار استان لرستان مقام اول، کرمان مقام دوم و استان خراسان جنوبی مقام سوم رشته فوتسال را کسب کردند.

رضا مرادی بازیکن برتر این دور از مسابقات در رشته فوتسال از استان لرستان، ابوالفضل مهدوی از استان کرمان به عنوان آقای گل و رامتین غلامی از لرستان به عنوان برترین دوازه بان انتخاب شدند.

سومین دوره مسابقات دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه دوم از دوم مردادماه آغاز و تا ششم مردادماه برگزار شد که در این دوره مسابقات ۴۸۰ دانش‌آموز، مربی و داور در سه رشته فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز با هم به رقابت پرداختند.

سرپرست اجرایی المپیاد ورزشی سمپاد کشور روز شنبه در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات در مقطع متوسطه دوم در شهرکرد افزود: این دوره از مسابقات در فضایی استاندارد برگزار شد.

بهزاد احمدپور با تشکر از عوامل برگزاری مسابقات شطرنج در چهارمحال و بختیاری افزود: در این دوره از مسابقات شطرنج سه بازیکن ملی پوش نیز حضور داشتند و حضور این بازیکنان باعث شد که مسابقات شطرنج مدارس سمپاد کشور در سطح بالایی برگزار شود.

وی گفت: در این دوره از مسابقات یک‌هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز، مربی و سرپرست دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم حضور داشتند.

احمدپور با اشاره به اینکه المپیاد ورزشی دانش‌آموزان از سه سال گذشته بعد ازیک وقفه ۱۲ سال برگزار شد، گفت: سومین مرحله المپیاد ورزش دانش‌آموزان دخترانه مدارس سمپاد کشور در تاریخ ۲۰ تا ۲۸ مردادماه در اردبیل برگزار می‌شود.

به گفته وی، مرحله نخست این مسابقات در رامسر، دو دور در استان کردستان و سال سوم در چهارمحال وبختیای برگزار شد.

وی افزود: سومین دوره مسابقات شطرنج متوسطه دوم مدارس استعدادهای درخشان با حضور ٣۰ بازیکن در محل سالن شطرنج شهرکرد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، همه ساله آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به دلیل وجود زیرساخت‌های مناسب میزبان برگزاری مسابقات ورزش دانش‌آموزی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha