۴۳۴ روستای آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بهره مندی از اینترنت در نقاط روستایی استان طی مدت فعالیت دولت شهید رییسی توسعه چشمگیری داشته و در سه سال گذشته ۴۳۴ روستا به مجموع روستاهای برخوردار از اینترنت افزوده شد.

به گزارش ایرنا یاسر رهبردین روز شنبه در آیین بهره برداری از طرح فیبر نوری شهرستان سلماس با بیان اینکه اتفاقات مطلوبی در حوزه ارتباطات طی مدت فعالیت دولت سیزدهم درآذربایجان غربی رخ داده است، افزود: در توسعه زیرساخت های ارتباطی علاوه بر شرکت صبانت از ظرفیت های شرکت مخابرات نیز بهره گرفته شده و استاندار آذربایجان غربی پیگیر موضوع بوده و هستند که نتیجه آن توسعه اینترنت بوده است.

وی اضافه کرد: میزان برخورداری روستاهای استان از اینترنت از ۴۵ به ۷۵ درصد رسیده است و تا هفته دولت نیز این رقم افزایش می یابد.

فرماندار سلماس هم در این آیین گفت: پروژه های در دست اجرای سلماس با جدیت پیگیری می شود و سعی می شود تا اکثر این پروژه ها تا هفته دولت آماده بهره برداری شود.

ذبیح اله کاظمی ادامه داد: پروژه های گازرسانی به روستاهای سلماس وضعیت بسیار مطلوبی دارد و امروز حتی روستاهای صعب العبور و کوهستانی این شهرستان نیز از نعمت گاز برخوردار است،

وی بیان کرد: در بخش آبرسانی، نهضت مدرسه سازی و بهداشت در مناطق روستایی دولت شهید رییسی کارنامه مطلوبی در سلماس کسب کرده است.

وی بازگشایی مرز کوزه رش را گام مهم دولت در راستای توسعه سلماس بیان کرد و افزود: با پیگیری های نماینده مردم و اهتمام جدی استاندار آذربایجان غربی بازگشایی این مرز که آرزوی ۳۵ ساله مردم سلماس بود، محقق شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha