۸ مرداد ۱۴۰۳، ۷:۵۲
کد خبر: 85550371
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

ابراهیم بایش- سپاهان منتفی شد؛ نظر مورایس لحظه آخر تغییر کرد

تهران-ایرنا- در حالی که گفته می‌شد سپاهان با ابراهیم بایش عراقی به توافق رسیده اما گویا این انتقال منتفی شده است.

به گزارش ایرنا، در روز رونمایی از وحدت هنانوف و حسین گودرزی، گفته می‌شد ابراهیم بایش هم پیراهن سپاهان را می‌پوشد و به صورت رسمی به عضویت این تیم در می‌آید. این اتفاق بر خلاف پیش‌بینی‌ها رخ نداد و تا امروز هم خبری از انتقال نیست. ابراهیم بایش که عضو تیم ملی عراق است، در باشگاه نیروی هوایی حضور دارد و در اخبار هم نمی‌بینیم که خبری از قطعیت انتقالش به سپاهان وجود داشته باشد.

ابراهیم بایش ۲۵ ساله در جام ملت‌های آسیا هم حضوری ثابت در ترکیب تیم ملی عراق داشت. نام او در سال‌های اخیر همیشه کنار نام باشگاه‌های مدعی ایرانی وجود داشته اما هرگز انتقال این هافبک میانی نهایی نشده است. این بار هم چنین اتفاقی رخ داد و گویا سپاهان و مورایس برای جذب او به نتیجه نرسیدند. بنابراین باید گفت انتقال بایش به سپاهان منتفی شده و او پیراهن سپاهان را نمی‌پوشد.

درباره دلایل منتفی شدن این انتقال می‌توان به اخباری که به دست باشگاه سپاهان رسید، اشاره کرد. خیلی‌ها به مدیران باشگاه سپاهان تأکید کردند که شاید با حضور ابراهیم بایش مشکلاتی حاشیه‌ای در تیم به وجود بیاید. مشکلاتی که کرار جاسم و هوار ملامحمد در استقلال و پرسپولیس به وجود آوردند و حالا همان حواشی باعث شده تا نگاه به بازیکنان عراقی متفاوت از قبل باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha