برپایی موکب بین‌المللی زنان تهرانی در مسیر کربلا

تهران بزرگ - ایرنا - اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران اعلام کرد: موکب بین‌المللی زنان تهرانی در مسیر کربلا برپا می‌شود و مانند سال گذشته ۲۰۰ خادم و مبلغ فرهنگی زن با حضور در این کمیته به زائران ایرانی و غیرایرانی سیدالشهدا (ع) در ۲ موکب بین‌الملل و موکب فرهنگی خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش ایرنا از اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، اجرای برنامه‌‏های فرهنگی ‎هنری ویژه دختران کودک و نوجوان مانند نقاشی، قصه‌‏گویی و روایتگری، ساخت کاردستی و پازل، دفترچه خاطرات و اهدای بسته‌های فرهنگی آموزشی با موضوعات مذهبی و همچنین ارایه مشاوره فرهنگی و پرسش و پاسخ دینی، برپایی حسینیه ویژه بانوان (ملل)، برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور نخبگان و شخصیت‌های برجسته علمی اندیشمندان با محوریت زنان و مهدویت و تجربه‌نگاری، از دیگر خدمات ارایه شده در کمیته زینبیون ستاد اربعین حسینی در سال ۱۴۰۲ بود.

سال گذشته نیز کمیته زینبیون ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران با هدف خدمت‌رسانی ویژه به بانوان و کودکان با ارایه برنامه‌های مختلف با رویکرد بین‌الملل و فرهنگی در مسیر پیاده‌روی اربعین به زائران اباعبدالله الحسین (ع) فعالیت کرد.

برپایی موکب بین‌المللی زنان تهرانی در مسیر کربلا

انتخاب رییس کمیته زینبیون ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران

مریم اردبیلی، مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران برای سومین سال، با حکم معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت به عنوان، رییس کمیته زینبیون ستاد اربعین حسینی ۱۴۰۳ این شهرداری منصوب کرد.

در بخشی از این حکم خطاب به مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران آمده است: شما را به عنوان رییس کمیته زینبیون در ستاد اربعین حسینی ۱۴۰۳ شهرداری تهران منصوب می‌نمایم. امید است در پرتو الطاف سالار شهیدان امام حسین (ع)، در برگزاری هرچه باشکوه‌تر آیین حماسه اربعین حسینی، سهیم باشید.»

استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مردمی، جهادی، خیرین و هم افزایی با دیگر نهادهای مسئول و به‌کارگیری امکانات لازم در ارائه خدمات شایسته به رهروان و زائرین سید الشهدا (ع) از جمله مواردی است که در این حکم به آن‌ها اشاره و تاکید شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha