۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۳
کد خبر: 85550427
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: ۸ طرح درمانی در عسلویه اجرا شد

بوشهر- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دولت سیزدهم در مدت سه سال، هشت طرح زیرساختی در حوزه بهداشت و درمان عسلویه اجرایی کرده است.

به گزارش ایرنا، « اکرم فرهادی» روز شنبه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان عسلویه اظهار کرد: با توجه به حضور انبوه و طولانی‌مدت صنایع نفت و گاز در شهرستان و نقش انکارناپذیر آن بر ابعاد مختلف سلامت جسمی، روانی و اجتماعی از دوران جنینی تا سالمندی، پایش سلامت ساکنین منطقه ضروری است.

وی افزود: جهت حفظ سلامت ساکنین منطقه به موازات ایجاد، حضور و رشد صنعت نیاز به توسعه هم‌زمان زیرساخت‌ها و رعایت پیوست‌های سلامت این صنعت احساس می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: مشارکت حوزه صنعت در ساخت یک مرکز خدمات جامع سلامت روستایی در شهرستان عسلویه نیازمند اراده‌ای بلند است.

آغاز و اجرای هشت طرح درمانی در عسلویه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: در سه سال اخیر عملیات اجرایی هشت طرح در شهرستان عسلویه آغاز و یا به بهره‌برداری رسیده‌ است.

وی عنوان کرد: در این مدت یک مرکز خدمات جامع سلامت و سه اقامتگاه پزشکان به بهره‌برداری رسیده و عملیات اجرایی چهار طرح شامل یک کلینیک تخصصی و مرکز پایش سلامت، ۲ خانه بهداشت و یک پایگاه اورژانس جاده‌ای در مراحل پایانی خود قرار دارند.

بیشتر بخوانید

آلودگی عسلویه باید اولویت نخست مجمع سلامت استان بوشهر باشد

۲ پروژه‌ بهداشت و درمانی در شهرستان عسلویه آماده اجرا شد

مشارکت صنایع مستقر در عسلویه برای انجام پایش سلامت مردم این مناطق ضروری است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha