۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۶
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85550519
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رونمایی از چهار سامانه هوشمند سازمان ملی استاندارد ایران در کرج 

کرج - ایرنا- چهار سامانه هوشمند سازمان ملی استاندارد با هدف شفافیت و شتاب بخشی به فعالیت های این سازمان روز شنبه با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران در کرج رونمایی شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ،" مهدی اسلام پناه " رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این آیین گفت : این سامانه ها شامل "سامانه جامع اعتبار بخشی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران"، " سامانه جامع ارزیابی انطباق خودرو و نیرو محرکه"، "سامانه نظارت هوشمند بر عملکرد وسایل توزین " و "سامانه جشنواره شهید قاسم سلیمانی(خاتم)؛ با هدف انتخاب دستگاه اجرایی برتر در محورهای نظام استاندارد کشور" می باشد که از امروز مورد استفاده کاربران قرار خواهد گرفت .

وی بیان کرد: تا پایان سال جاری از ۱۸ سامانه جامع هوشمند منطبق با برنامه تحولی در این سازمان رونمایی می شود.

اسلام پناه افزود: این اقدامات ، تکالیفی مغفول مانده از دوره های گذشته بوده است که امروز با تلاش و همت همکاران سازمان به بهره برداری رسید.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه راهبرد ما در اجرای طرح ها و پیاده سازی سامانه ها، شفافیت است، افزود: این امر در راستای اجرای تکالیف سازمانی با اقدام علمی و عملی در تقویت زیر ساخت فناورانه در سازمان ملی استاندارد ایران شکل می گیرد.

اسلام‌پناه با بیان اینکه از ابتدای دوره تحولی، طراحی و بهره برداری بیش از ۳۰ سامانه هوشمند در دستور کار سازمان ملی استاندارد ایران قرار گرفت، اظهار کرد: امروز در دومین مرحله رونمایی از سامانه ها، چهار سامانه جدید رونمایی شد و تا پایان امسال ۱۰ سامانه دیگر به بهره برداری خواهد رسید .

وی با اشاره به حذف کاغذ وروش های دستی وسنتی با اجرای سامانه های مذکور؛ گفت: این رویکرد برای ساختن سازمانی مدرن و نوین از ۲ سال پیش آغاز شد و این نهضت‌ تا هوشمندسازی تمام فعالیت های نظام استاندارد در کشور همچنان ادامه خواهد داشت.

سازمان ملی استاندارد ایران در کرج مرکز استان البرز مستقر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha