۶ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۲۶
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85550701
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محور خرم آباد- پلدختر باز شد

۶ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۲۶
کد خبر: 85550701
محور خرم آباد- پلدختر باز شد

خرم آباد_ ایرنا_ بنا بر اعلام راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر لرستان ، جاده خرم‌آباد- پلدختر که به علت تصادف سه خودرو امشب شنبه در مدخل ورودی شهر پل‌دختر مسدود شده بود با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

به گزارش ایرنا، قربانی معاون راهداری و حمل ونقل جاده ای پلدختر شنبه شب در این خصوص در گفت و گو با خبرنگاران گفت: هم اکنون به دلیل ترافیک ناشی از توقف تعداد زیاد خودروها در ورودی و خروجی شهر پلدختر تردد به کندی انجام می شود.

وی با اشاره به وقوع یک فقره تصادف در ورودی شمالی شهر پلدختر گفت: شامگاه امروز یک دستگاه تریلر با ۲ دستگاه خودروی پراید و ایسوزو در این منطقه برخورد کرد که بر اثر این تصادف محور پلدختر به خرم‌آباد مسدود شد.
معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر با بیان اینکه تریلر تصادفی در ورودی شمالی پلدختر حامل بار سویا بود که بار آن به داخل جاده ریخته شده است، افزود: نیروهای راهداری، هلال‌احمر، پلیس‌راه، آتش‌نشانی و شهرداری در محل حادثه مستقر شدند و با تلاش های انجام شده ، این محور بازگشایی شد.
وی یادآور شد:2نفر بر اثر تصادف در محور شمالی این شهرستان مصدوم شدند که مصدومان با کمک نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha