۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85550927
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تفاهم نامه همکاری برای برگزاری هفدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان امضا شد

سنندج-ایرنا- دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان گفت: در راستای برگزاری هرچه بهتر هفدهمین دوره این جشنواره، تفاهم نامه همکاری بین مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امضا شد.

فاتح بادپروا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در نشستی که با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد، نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان برگزار شد راهکارها و مسائل مربوط به هرچه بهتر برگزار کردن این دوره از جشنواره تئاتر خیابانی مریوان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست مواردی در ارتباط با بخش بین المللی جشنواره مطرح شد که در آینده ای نزدیک در کنفرانس خبری با حضور اهالی رسانه اطلاع رسانی می شود.

دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان بیان کرد: این رویداد فرهنگی و هنری بعد از برگزاری ۱۶ دوره به جایگاه ارزشمندی در بین علاقمندان و اهالی فرهنگ و هنر رسیده و به برندی برای استان کردستان تبدیل شده است.

تفاهم نامه همکاری برای برگزاری هفدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان امضا شد

بادپروا یادآور شد: همه تلاش خود را بکار می گیریم تا نقاط ضعف شناسایی شده دوره های گذشته جشنواره تئاتر خیابانی مریوان را در دوره هفدهم رفع کنیم.

وی بیان کرد: برگزاری این رویداد نه تنها در حوزه هنر بلکه در بخش های گردشگری و اقتصادی استان هم تاثیرگذار است و می تواند منجر به رونق در این بخش ها شود.

دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان گفت: امید می رود با امضای تفاهم نامه همکاری بین مسئولان کشوری و استانی شاهد رشد و اعتلای هرچه بهتر و بیشتر این دوره از جشنواره باشیم.

جشنواره تئاتر خیابانی مریوان هرساله با حضور هنرمندانی از داخل و خارج کشور در شهرستان مریوان برگزار می شود و مردم نیز استقبال بسیار خوبی از این رویداد هنری دارند.

شانزدهمین دوره این جشنواره پس از وقفه‌ای یکساله از ۲۵ تا ۲۹ مهرماه سال ۱۴۰۲ در مریوان برگزار شد و براساس هماهنگی های انجام شده قرار است پاییز امسال هفدهمین دوره این جشنواره برگزار شود.

شهرستان مرزی مریوان با ۱۵۳ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۰۹ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha