۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85550989
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

هواداران داماش در حمایت از این تیم فوتبال در رشت تجمع کردند

رشت - ایرنا - جمعی از هواداران تیم فوتبال داماش گیلان روز یکشنبه در حمایت از تیمشان در ورزشگاه شهید عضدی رشت تجمع کردند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته یکی از گزینه های سقوط از رقابتهای لیگ دسته یک کشور بود، سرانجام با کسب نتیجه مساوی در هفته پایانی و در نهایت با ۳۲ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار گرفت و سهمیه خود را در جام آزادگان حفظ کرد.

پس از اتمام رقابت‌های لیگ دسته یک کشور وضعیت مدیریتی، کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان نامشخص است که این موضوع باعث نگرانی و ناراحتی طرفدران این تیم شده است از اینرو امروز حدود ۱۰۰ نفر از هواداران تیم فوتبال داماش گیلان با در دست داشتن بنری در حمایت از تیم خود و تعیین تکلیف مدیریت این باشگاه در ورزشگاه شهید عضدی رشت تجمع کردند و از مسئولان سیاسی و ورزشی گیلان خواستار کمک شدند.

طرفداران داماش گیلان با شعارهای " دادستان شهر رشت - حمایت، حمایت" ، شورا و شهردار رشت - حمایت - حمایت"، "عزا،عزاست امروز روز عزاست امروز - تو شهر پر پول ما داماش گداست امروز"، " استاندار، فرماندار - حمایت - حمایت"، خواهان برطرف شدن مشکلات داماش را کردند.

یکی از طرفداران داماش نیز که در این تجمع حضور داشت در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: متاسفانه وضعیت این تیم پرطرفدار مشخص نیست و همچنان شرایط مدیریتی این باشگاه مبهم است.

علی .م که یکی از طرفداران قدیمی داماش است در ادامه گفت: مالک فعلی این تیم برای فصل آینده، کاری انجام نداده در حالی که گفته می شود فردی برای خریداری امتیاز این باشگاه پا پیش گذاشته اما مالک فعلی از واگذاری امتیاز آن ممانعت می کند.

وی ادامه داد: از مسئولان ارشد گیلان و نمایندگان مردم رشت در مجلس و دادستانی گیلان تقاضا داریم در این خصوص ورود کرده تا هر چه سریعتر تکلیف این تیم پرطرفدار مشخص شود.

وی بیان کرد: امروز اکثر طرفداران داماش به دلیل تعطیلی تصور کردندکه این تجمع برگزار نمی شود وگرنه حداقل چند برابر این جمعیت در این تجمع حضور می یافتند زیرا همانگونه که همه شاهدند در بازی های حساس داماش بیش از ۱۰ هزار هوادار در ورزشگاه حضور می یابند.

در پایان این تجمع هواداران تیم فوتبال داماش گیلان طوماری امضا کردند تا به دادستانی رشت ارسال کرده و از این طریق وضعیت مالکیتی باشگاه داماش گیلان مشخص و تعیین تکلیف شود.

به گزارش ایرنا، گفته می شود مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان مترصد واگذاری امتیاز این باشگاه به خریدار جدید هستند و از سوی دیگر طبق نظر رسمی کارشناس دادگستری گیلان امتیاز باشگاه داماش ۲۷۰ میلیارد ریال قیمت گذاری شده اما نصیر نعیمی پور مالک فعلی و همچنین ناصر زحمتکش مالک قبلی این باشگاه مطالباتی دارند که بابت این مطالبات، واکذاری امتیاز این باشگاه به فرد یا افراد جدید با مشکل مواجه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha