اسرائیل پشت غیرنظامیان مخفی می‌شود/تلاش تل‌آویو برای از بین بردن بافت جمعیتی جولان اشغالی

تهران- ایرنا- رئیس حزب دموکرات لبنان گفت: آنچه در «مجدل شمس» رخ داد، چیزی جز تلاش نفرت‌انگیز و ناموفق برای از بین بردن ماهیت جغرافیایی و بافت جمعیتی و خانوادگی جولان اشغالی نیست.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روزنامه الاخبار، «طلال ارسلان» نسبت به دسیسه رژیم صهیونیستی درباره حمله به مجدل شمس هشدار داد و این اتفاق را تلاشی از سوی این رژیم برای خروج از مخمصه فعلی آن ارزیابی کرد.

وی اظهار داشت: جولان در دام پروژه اسرائیل برای تظاهر به حمایت از اقلیت‌ها که تنها هدف آن تقسیم منطقه به کشورهای کوچکی است که از مرزهای جعلی آن محافظت می‌کنند، نمی‌افتد.

ارسلان افزود: ما معتقد هستیم که تلاش‌های مکرر اسرائیل برای پنهان شدن در پشت غیرنظامیان برای رهایی از مخمصه‌اش ناکام خواهد ماند و اهالی جولان اشغالی، پیر و جوان همگی تا آزادی کامل، این طرح‌ها و تلاش‌ها را رد خواهند کرد.

وی ادامه داد: همه آزادگان جهان و جهان عرب از صمیم قلب در کنار مردم ما در جولان قهرمان هستند؛ چرا که جولان عمق مقاومت شرافتمندانه و بخشی جدایی‌ناپذیر از سرزمین‌های عربی است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که منطقه مجدل شمس در بلندی‌های اشغالی جولان شامگاه شنبه هدف حمله موشکی قرار گرفت.

این حمله منجر به کشته شدن ۱۲ صهیونیست و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر شد.

در پی این حمله، رسانه‌ها و مقامات رژیم صهیونیستی، حزب‌الله لبنان را عامل آن معرفی کردند، اما حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ ارتباطی با حمله مجدل شمس ندارد.

همچنین پایگاه خبری «آکسیوس» اعلام کرد که حزب‌الله به سازمان ملل اطلاع داده و بار دیگر تأکید کرده که علت حادثه مجدل شمس در جولان اشغالی، موشک ضدهوایی ارتش رژیم صهیونیستی بوده که به یک ورزشگاه فوتبال اصابت کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha