۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85551022
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

چشم انداز تکواندو استان درخشش در سطح بین المللی است

بوشهر-ایرنا- رئیس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: چشم‌انداز این هیات درخشش تکوانوکاران در سطح‌های ملی و بین المللی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید جلال سیدمردانی روز یکشنبه در نشست با سرپرست تیم لیگ برتری بانوان پارس جنوبی اظهار کرد: همه زیرساخت‌ها در استان برای ارتقای سطح فنی و کسب تجربه در رشته تکواندو فراهم است.

وی افزود: تحقق این مهم نیازمند حضور در رقابت‌ها و لیگ‌های متعدد به ویژه در رده‌های پایه است که با حمایت مالی می‌توانیم به اردوهای ملی راه یابیم.

وی بیان کرد: با توجه به تاکید بر حمایت و توسعه ورزش تکواندو در بوشهر، امید است که این تلاش‌ها به حضور مقتدرانه تیم‌های این استان در رقابت‌های ملی و بین‌المللی منجر شود.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر تصریح کرد: تیم بانوان پارس جنوبی دومین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و سال گذشته نیز عنوان قهرمانی را کسب کرد.

سید مردانی عنوان کرد: این تیم امسال نیز در رده‌های نونهالان در ۲ بخش دختران و پسران در لیگ منطقه‌ای و در لیگ دسته یک پومسه حضور پیدا می‌کند.

سرپرست تیم لیگ برتری بانوان پارس جنوبی نیز با اشاره به بازدید از امکانات خانه تکواندو گفت: شرایط خوبی برای رشد و بالندگی تکواندو در استان بوشهر فراهم است و با همدلی، کار و تلاش می‌توانیم نتایج خوبی را رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید

سرمربیان تیم‌های تکواندو پسران استان بوشهر معرفی شدند

روابط عمومی هیات تکواندو استان بوشهر برای سومین سال متوالی رتبه برتر کشوری کسب کرد

رزیتا دهقان افزود: امید است با همکاری و فراهم آوردن شرایط خوب برای حضور در رویدادهای مختلف، شاهد موفقیت‌های روزافزون این رشته پرطرفدار در استان بوشهر باشیم.

در این نشست مریم بهروزی‌زاده نایب رئیس بانوان، میثم زنده‌بودی دبیر کمیته فنی، امید خنسیر مسئول کمیته مسابقات، شبنم روان‌بد و مریم مرادی سرمربی و مربی نونهالان، زهرا عنافچی مربی خردسالان و محمدهادی نجف‌پور مربی تیم پومسه نیز حضور داشتند و نظرات خود را ارائه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha