۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۰۳
کد خبر: 85551220
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ظروف چینی مشهد به ۴۰ کشور دنیا صادر می‌شود

۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۰۳
کد خبر: 85551220
ظروف چینی مشهد به ۴۰ کشور دنیا صادر می‌شود

مشهد-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: محصول یک واحد تولیدی ظروف چینی در مشهد به بیش از ۴۰ کشور دنیا صادر می‌شود.

حسن نوری زاده روز یکشنبه در حاشیه بازدید از واحد تولیدی «لیمون چینی آراد» واقع در شهرک صنعتی مشهد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مجتمع تولیدی یکی از واحدهای برند و صادراتی خراسان رضوی است که محصولات کیفی و مطلوبی در حوزه ظروف چینی تولید و صادر می‌کند.

وی اظهار کرد: نیروی انسانی این کارخانه حدود ۹۵۰ نفر است که به صورت سه شیفت مشغول فعالیت هستند، این واحد کمترین میزان تسهیلات بانکی را نسبت به سایر واحدهای تولیدی مشابه در خراسان رضوی دریافت کرده است که نشان از پویایی آن دارد.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: تجهیزات و ماشین آلات تولید ظروف چینی بسیار گران بوده و از کشورهای اروپایی تامین می‌شود، اما کارخانه مزبور با بهره‌گیری از متخصصان و مهندسی معکوس و اعتماد به جوانان موفق شده است، این تجهیزات و ماشین آلات را با هزینه مناسب و کاملا به روز تامین کند.

به گزارش ایرنا، شرکت «لیمون چینی آراد» تولید کننده انواع ظروف آشپزخانه چینی در سال ۱۳۹۳ با تولید انواع ظروف آشپزخانه چینی با ظرفیت سالیانه ۲ هزار و ۵۰۰ تن به بهره برداری رسید، این شرکت با دیدگاه توسعه پایدار و شعار همیشه یک گام جلوتر در سال ۱۳۹۷ موفق به راه اندازی واحدهای تحقیق و توسعه و طراحی و قالب سازی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha