سرپرست فرمانداری زابل: قطعی برق باید اطلاع رسانی شود

زابل- ایرنا - سرپرست فرمانداری ویژه زابل در شمال سیستان و بلوچستان خواستار صرفه جویی مردم در مصرف انرژی برق به ویژه در پیک اوج شد و گفت: خاموشی‌های برق باید به شهروندان اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی ولایتی پور شامگاه یکشنبه در بازدید سرزده از اداره برق زابل پیرامون گلایه‌های مردمی در خصوص قطعی مکرر برق و افت ولتاژ، اظهار کرد: تامین برق پایدار یکی از وظایف شرکت برق منطقه‌ای بوده و این شرکت تمام تلاش خود را برای جلوگیری از قطع برق به کار گرفته است.

وی تاکید کرد: مردم باید با صرفه‌جویی و خاموش کردن وسایل غیرضروری در ساعات اوج مصرف برق، با این اداره همکاری کرده تا شاهد بروز کمترین مشکل باشیم.

سرپرست فرمانداری زابل ادامه داد: با وجود گرمای حدود ۵۰ درجه، خشکسالی و کمبود آب، همکاران اداره برق به صورت ویژه پای کار مردم هستند و تلاش خود را به کار گرفته تا در این برهه از زمان که مشکل برق موضوع کشوری است را با همکاری و صرفه‌جویی مردم حل و از این مرحله نیز گذر کنیم.

سرپرست فرمانداری زابل: قطعی برق باید اطلاع رسانی شد

استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای اطلاع رسانی قطعی برق

وی بیان کرد: اداره برق باید خاموشی‌ها را از قبل به مردم اطلاع رسانی کند و در این راستا باید از ظرفیت فضای مجازی، رادیو و رسانه‌ها استفاده کرد.

ولایتی پور گفت: زمان خاموشی‌ها باید به کمتر از یک ساعت برسد، همچنین از آنجایی که پنج شهر منطقه سیستان به سامانه ۱۲۱ دسترسی دارند، این سامانه جوابگوی مطالبه مردمی نبوده و باید این مشکل حتی با راه‌اندازی خط جدید برطرف شود.

به گزارش ایرنا، براساس اطلاعات سرویس خدمات آب و هوایی امروز یکشنبه، زابل در شمال سیستان و بلوچستان با دمای ۴۹.۶ درجه سلسیوس بالاترین دمای هوا را در بین حدود هشت هزار و ۶۰۰ ایستگاه هواشناسی سینوپتیک اصلی در جهان ثبت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha