تکمیل طرح‌های فنی‌وحرفه‌ای خراسان‌شمالی در انتظار ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار

بجنورد-ایرنا- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی  گفت: ایجاد پنج مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان در حال اجرا است که تکمیل آن ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد. 

مهدی رحمدل روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح های عمرانی شامل ساخت مرکز آموزش فنی و حرفه ای در گلستان شهر بجنورد، گرمه، راز، آشخانه و صفی آباد است.

وی با بیان اینکه اکنون ظرفیت برای آموزش بیش از هشت هزار نفر در مراکز استان وجود دارد گفت: ظرفیت آموزشی در استان با تکمیل، تجهیز و بهره برداری از این طرح هابه ۲ برابر افزایش می یابد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مرکز شهر راز به مرحله بهره برداری رسیده است و به زودی افتتاح می شود.

اعزام مدال آور شیروانی به مسابقات لیون فرانسه

وی با اشاره به فرارسیدن هفته ملی مهارت گفت: اعزام مدال آور استان به مسابقات لیون فرانسه از برنامه های این هفته است، بر این اساس « مهرداد شیروانی» دارنده مدال نقره رشته « راهکارهای نرم افزاری برای تجارت» در مرحله کشوری بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت به فرانسه اعزام خواهد شد.

رحمدل خاطرنشان کرد: این رقابت ها در ۴۶ حرفه برگزار می شود که جوانان ماهر ایران در ۱۳ حرفه در این رقابت ها حضور می یابند.

۶ تا ۱۲ مردادماه در تقویم رسمی کشور به نام هفته ملی مهارت نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha