برد نساجی مقابل العربی عربستان در اردوی پیش‌فصل +فیلم

ساری- ایرنا- اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل تیم فوتبال نساجی مازندران که از سوم مرداد در ترکیه آغاز شده در پنجمین روز این اردو با انجام یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم العربی عربستان و پیروزی شاگردان ساکت الهامی ادامه یافت.

به گزارش ایرنا، کاروان تیم فوتبال نساجی مازندران که این روزها در "کمپ کاراتپه استانبول" مشغول انجام اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل است، پس از چهار روز تمرین در نوبت‌های صبح و عصر، در پنجمین روز این اردو به مصاف تیم دسته اولی العربی عربستان رفت و موفق شد با ۲ گل صابر حردانی در نخستین دیدار تدارکاتی‌اش به پیروزی رسید.

نساجی این دیدار را با روندی تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۲ نیز صابر حردانی توانست نخستین گل مسابقه را ثبت کند. دومین گل نساجی و صابر حردانی هم در دقیقه ۲۳ وارد دروازه العربی شد.

هدایت تیم فوتبال العربی عربستان که در لیگ دسته اول فوتبال بازی می‌کند را در حال حاضر ماهر الشمری بر عهده دارد.

نساجی قرار است طبق اظهارات مسئولان این باشگاه تا پایان اردوی پیش‌فصل ۲ مسابقه تدارکاتی دیگر نیز در ترکیه برگزار کند. اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال نساجی مازندران در ترکیه تا ۱۵ مرداد ادامه دارد و پس از آن الهامی و بازیکنانش برای انجام تمرینات نهایی عازم تهران می‌شوند.

نخستین مسابقه تیم نساجی در فصل بیست‌وچهارم قرار است ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه ۲۶ مرداد برگزار شود. نساجی در این مسابقه میزبان است، اما هنوز مشخص نیست که نساجی امکان میزبانی در ورزشگاه شهید وطنی را دارد یا باید در ورزشگاه دیگری از رقبایش میزبانی کند.

نساجی مرداد پارسال و برای حضور در لیگ بیست‌وسوم نیز عازم ترکیه شده بود و سه دیدار تدارکاتی مقابل تیم‌هایی از عربستان برگزار کرد که نتیجه این بازی‌ها یک تساوی بدون گل مقابل الخلیج، پیروزی ۳ – ۱ مقابل القادسیه و شکست ۳ – ۱ مقابل الصفا بود. هدایت نساجی را در آن زمان سید مهدی رحمتی بر عهده داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha