ماندگاری مسافران در سرعین به ۲.۵ روز افزایش می‌یابد

اردبیل - ایرنا - فرماندار سرعین از آماده شدن پروژه پل سه طبقه ورگه سران با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در کمتر از یک سال پیش رو خبر داد و گفت: با اقدامات انجام شده ماندگاری مسافران در سرعین به ۲.۵ روز افزایش می‌یابد.

باقر باقرزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبق بازدیدی که به تازگی از پل سه طبقه منطقه ورگه سران شهرستان سرعین به عمل آمد، این پروژه در منطقه نمونه گردشگری سرعین، روزهای نهایی خود را طی می‌کند و با بهره‌برداری از آن، تحول خوبی در صنعت گردشگری سرعین رخ خواهد داد.

وی افزود: هدف و رویکرد اصلی در توسعه بسترهای گردشگری سرعین، افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران است تا مدت اقامت به بالاتر از ۲.۵ روز برسد و از این رو تنوع جاذبه‌های گردشگری و ایجاد مراکز تفریحی جدید جزو برنامه‌هاست.

فرماندار سرعین ادامه داد: این برنامه‌ها به طور عمده با همکاری بخش خصوصی پیگیری می‌شود و احداث پیست اوجور و موج‌های آبی نیز در این راستا انجام می‌گیرد تا سرعین به عنوان قطب گردشگری استان اردبیل، بیش از پیش مورد توجه مسافران داخلی و خارجی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا ، طبق اظهارات حسین عباسی مدیرعامل منطقه نمونه گردشگری دربند سرعین، سازه منحصربفرد پل سه طبقه‌ای ورگه سران سرعین با تمام پیچیدگی و کار سنگین، توسط مهندسان و کارشناسان در مدت یک سال اجرا شده و آماده بهره‌برداری است.

شهرستان سرعین در ۲۵ کیلومتری غرب اردبیل در دامنه کوه چهار هزار و ۸۱۱ متری سبلان واقع شده و با ده‌ها استخر و چشمه آب معدنی سرد و گرم، حمام‌های طبیعی، مناظر و چشم‌اندازهای زیبا ، آب و هوای دلپذیر ، باغ‌های مصفا ، هتل‌ها و مراکز تفریحی و اقامتی مجهز ، پیست اسکی آلوارس و سایر جاذبه‌ها به عنوان مجموعه سیاحتی نه تنها در استان اردبیل بلکه در ایران و حتی بعضی کشورهای جهان مطرح است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha