روند افزایشی مصرف برق در آذربایجان‌غربی ادامه دارد

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: مصرف برق طی روزهای اخیر در استان نظیر دیگر نقاط کشور روندی افزایشی دارد و لازم است که شهروندان صرفه جویی را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت برق آذربایجان غربی، طاهر کیامهر روز دوشنبه در این خصوص اظهار کرد: طی روزهای اخیر به علت گرما هوا، شاهد مصرف قابل توجه برق در آذربایجان غربی بوده ایم.

وی اضافه کرد: طبق پیش بینی ها نیمه اول مرداد ماه سخت تر و حساس تر از ماه های گذشته برای صنعت برق است که برای گذر از این وضعیت، به همراهی مردم برای صرفه جویی و پرهیز از اسراف در این خصوص نیاز داریم.

وی اظهار کرد: طی تیرماه امسال بیشترین میزان مصرف برق در آذربایجان غربی با یک هزار و ۲۶۳ مگاوات در روز چهارشنبه ۲۷ تیرماه ثبت شد که به نظر می رسد در مردادماه این رقم افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: همه بخش‌های کارشناسی و عملیاتی شرکت به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش‌ هستند تا برق مصرفی مشترکان بدون کوچک‌ترین اختلالی تأمین شود.

کیامهر گفت: ادامه این رکوردزنی‌ها در مصرف بهینه و عدم رعایت برنامه های مدیریت مصرف شبکه سراسری را با مشکل جدی مواجه می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha