۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۲
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85551686
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

باند تهیه و توزیع مواد مخدر در ملایر منهدم شد

۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۲
کد خبر: 85551686
باند تهیه و توزیع مواد مخدر در ملایر منهدم شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان منهدم و پنج کیلو و ۴۱۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ "احمد ساکی" روز دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان در پی اطلاع واصله مبنی بر فعالیت مجرمانه سه نفر در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران با تحقیقات شبانه‌روزی و بکارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی، با اطلاع از ورود مقادیر قابل توجهی موادمخدر از شهرستان‌های همجوار توسط اعضای این باند، کشف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی در سه عملیات جداگانه، منسجم و ضربتی ماموران نسبت به بازرسی از ۲ مخفیگاه متهمان و یک دستگاه خودرو سواری اعضای این باند اقدام کردند که در مجموع مقدار پنج کیلو و ۴۱۰ گرم مواد مخدر تریاک را کشف و هر سه نفر متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ ساکی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی، تاکید کرد: مبارزه با بلای خانمانسوز موادمخدر که از مطالبات مهم شهروندان و سازمان خدوم فراجاست با جدیت از سوی پلیس ملایر دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر، بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha