۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85551733
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز تمرینات تیم پاس همدان با گل محمدی

۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۴
کد خبر: 85551733
آغاز تمرینات تیم پاس همدان با گل محمدی

همدان- ایرنا- دور جدید تمرین آماده‌سازی تیم پاس همدان برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با سرمربیگری هادی گل محمدی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا تیم پاس از روز گذشته دور جدید شروع بکار رسمی خود را با برگزاری برنامه تست‌گیری از استعدادهای فوتبال کشور آغاز کرده است.

هادی گل محمدی همراه با مصطفی علیزاده مربی و کاپیتان سابق پاس و سایر دست اندرکاران اقدام به تست‌گیری از استعدادها به مدت سه روز کرده است.

پاس در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با هادی گل محمدی سرمربی جدید خود حضور خواهد یافت و قرار است ظرفیت کادر فنی و بازیکنان بومی این تیم مورد توجه قرار بگیرد.

پاسی‌ها از سال ۹۴ تاکنون در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارند و در این ۹ سال موفق به صعود به لیگ یک نشده‌اند.

هواداران پاس امیدوار هستند با روی کار آمدن هادی گل محمدی سرمربی جدید تیم، طلسم ناکامی‌های گذشته شکسته شود و این بار پاس طعم صعود را تجربه کند.

گل محمدی ۲ فصل قبل نیز سرمربی تیم پاس بود و همراه با این تیم به نتایج مطلوبی دست یافت اما به دلیل مشکلات مالی و عدم حضور در یک مسابقه و نیز از دست دادن چند بازیکن کلیدی در نیم فصل، موفق به صعود نشد.

باتوجه به شایعه‌هایی مبنی بر عدم تیمداری آریان دیگر نماینده همدان در لیگ ۲ کشور، پاس را باید تنها تیم این استان در فصل جدید مسابقات نامید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha