ترکیب هیات رییسه شورای شهر کرمان در دوره آخر بدون تغییر ماند
نادری رییس شورای اسلامی شهر کرمان

کرمان- ایرنا- علیرضا نادری با کسب ۶ رای موافق به‌عنوان تنها نامزد ریاست شورای اسلامی شهر کرمان برای چهارمین بار صندلی ریاست دوره ششم در سال آخر را از آن خود کرد و سایر کرسی های هیات رییسه نیز بدون تغییر باقی ماند.

به گزارش ایرنا، در این جلسه در روز دوشنبه هشتم مرداد ابتدا محمدرضا کُمساری نایب رییس شورا در دستور کار انتخاب هیات رییسه سال چهارم شورا از اعضای شورا خواست برای نامزد شدن در مقام ریاست شورا اقدام کنند.

نادری رییس شورا نیز پیش از آغاز رای‌گیری در همین زمینه گفت: اگر اعضا تصور می‌کنند می‌توانم خدمتی انجام دهم و وظیفه‌ای بر گردن من گذاشته شود، انجام خواهم داد و اگر وظیفه‌ای بر عهده ام گذاشته نشود هم سپاسگزار خواهم بود زیرا از کاری که مسئولیت دنیوی و اُخروی دارد، معاف می شوم.

در ادامه حسین چناریان عضو شورا که چند تن از اعضای شورا از او خواسته بودند در این انتخابات شرکت کند، ضمن تاکید بر اینکه در این انتخابات شرکت نخواهد کرد، گفت: در این دوره شورا بنای ما بر این بوده که تلاش کنیم مجموعه شورا حول محور انسجام و وحدت خدمتگزار باشد.

وی افزود: باوجود همه مشکلات و بحث‌هایی که در این دوره بود، تلاش‌های خوبی شد، فکر می‌کنم کارنامه شورا باوجود همه نقص ها و مشکلات امروز حرف برای گفتن هست و اقدامات خوبی انجام شده است.

همچنین در این نشست شورا کمساری با کسب ۶ رای توانست گوی سبقت را از محمود بابایی نامزد دیگر نایب رییسی شورا برباید و بر کرسی نایب‌رییس بماند؛ پنج نفر دیگر شورا در این انتخابات به بابایی رای دادند.

در این انتخابات سید محمد موسوی نیز به‌عنوان منشی اول و محمدامین شمسی به‌عنوان منشی دوم شورا انتخاب شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha