۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۸
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85551800
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اشتغالزایی برای ۳۵۰۰ مددجوی زنجان هدفگذاری شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: امسال ایجاد اشتغال برای سه هزار و ۵۰۰ مددجوی استان را با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود هدفگذاری کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح اله صالحی روز دوشنبه در جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان زنجان ضمن تشریح فعالیت‌های در نظر گرفته شده توسط این نهاد برای سال جاری، اظهار داشت: یکی از اولویت های کمیته امداد در سال جاری همچون سالهای گذشته اشتغالزایی برای جامعه هدف است.
وی تصریح کرد: مهمترین اولویت کمیته امداد زمینه‌سازی برای اشتغالزایی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد با هدف ایجاد بسترهای لازم برای توانمندسازی آنان است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با فراهم شدن زمینه اشتغال جامعه هدف کمیته امداد و ورود آنها به فضای کسب و کار و تلاش برای درآمدزایی و استقلال معیشتی، اهداف این نهاد در حوزه توانمندسازی مددجویان محقق می‌شود.
وی افزود: با توجه به اینکه یکی از بسترهای مورد نیاز برای اشتغال، داشتن مهارت و علاقه به کار در رشته شغلی موردنظر است، از همین رو تلاش می‌کنیم با برگزاری دوره‌های آموزشی مناسب زمینه مهارت‌آموزی مددجویان تحت حمایت را فراهم و مسیر اشتغال‌زایی آنها را هموار کنیم.
صالحی با بیان اینکه سال گذشته ۲۱۶ هزار شغل در کشور ایجاد شد که سهم استان زنجان از آن چهار هزار و ۵۰۰ مورد بود، اضافه کرد: امسال نیز اشتغالزایی برای سه هزار و ۵۰۰ مددجوی زنجانی در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: در اشتغالزایی برای مددجویان، پایدارسازی طرح ها مد نظر قرار دارد که از جمله موضوعات مهم در این بخش پایدارسازی طرح هاست.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به منظور تحقق این اهداف به صورت مستمر، بازرسی های لازم از طرح های اشتغال انجام می شود.
صالحی بر نقش تأثیرگذار رسانه ها در انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات این نهاد تأکید کرد و افزود:رسانه ها می‌توانند با فرهنگسازی، مردم را نسبت به برنامه‌ها و اهداف کمیته امداد آگاه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha