۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۸
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85551813
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک هزار کلاس درس در لرستان شاداب سازی شد

۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۸
کد خبر: 85551813
یک هزار کلاس درس در لرستان شاداب سازی شد

خرم آباد _ ایرنا _ معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه  منابع  آموزش و پرورش لرستان گفت: در قالب اجرای طرح شهید عجمیان یک هزار کلاس درس در این استان شاداب سازی شد.

به گزارش ایرنا پرویز عبدی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح شهید عجمیان با بیان اینکه این طرح نمونه موفقی از همکاری مردم در بهسازی مدارس است افزود: این طرح در راستای بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار با مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، قرارگاه جهادی عدالت تربیتی، بسیج سازندگی، بنیادهای علوی و برکت، بسیج دانش آموزی، بسیج دانشجویی و گروه‌های جهادی از ۲ سال گذشته راه اندازی شده است .

وی اظهار داشت: بیش از یک هزار کلاس درس در استان بر اساس این طرح، تابستان سال جاری، با توجه به تمرکز در مناطق محروم صورت می گیرد.

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: بهسازی تجهیزات معیوب و غیرقابل استفاده در مدارس و بازگشت مجدد آنها به چرخه فعالیت مدرسه، شاداب سازی فضای مدارس برای انتقال روحیه شادی و نشاط دانش آموزان و معلمان، رشد و ارتقای سطح معرفت بصیرت و تفکرات دانش آموزان در بستر فعالیت‌های جهادی عام المنفعه با شعار "می‌سازیم تا ساخته شویم" و توسعه و تعمیق تفکر جهادی و ترویج روحیه تعامل و همکاری برای حل و فصل مسائل مدارس جزو اهداف طرح شهید عجمیان است.

عبدی ادامه داد: تعمیرات میز و نیمکت، درب و تخته کلاس ها، رنگ‌آمیزی دیوارهای کلاس‌ها، محوطه مدرسه، ترسیم دیوارنگاره ها و شعارهای تربیتی در این طرح انجام می گیرد.

وی یادآور شد: همه کارمندان دولت هستیم و باید با همان انگیزه و روحیه جهادی ، بلکه بیشتر به امورات بپردازیم و پروژه ملی مهر را دنبال تا در مهرماه دانش آموزان با نشاط و امید به کلاس درس باز گردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha