۲حادثه رانندگی جان ۲ شهروند را در کهگیلویه وبویراحمد گرفت

یاسوج - ایرنا -سخنگوی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت:۲ سانحه رانندگی واژگونی پراید و انحراف پژو در جاده های استان جان ۲ نفر را گرفت و ۲ نفر هم در این حوادث مصدوم شدند.

هادی یوسفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در یکی از این حوادث که بامداد امروز هشتم مرداد ماه در پی واژگونی یک دستگاه خودرو پراید رخ داد دختر هشت ساله جان باخت و مادرش هم مصدوم شد.

وی اظهار کرد :ساعاتی پیش طی تماسی با مرکز ارتباطات‌ اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ واژگونی خودرو پراید در محور یاسوج بابامیدان منطقه تنگ کناره محل قبل از پلیس راه گزارش شد که بلافاصله تیم های امدادرسانی از نزدیک‌ترین پایگاه‌ های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به محل حادثه اعزام شدند.

یوسفی تصریح کرد: در این حادثه ۲ سرنشین خودروی پراید زن ۳۲ ساله و دخترش مصدوم شدند،که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یکی از مصدومان این حادثه (دختر هشت ساله) به دلیل شدت جراحت با وجود انتقال به بیمارستان توسط کارشناسان اورژانس و تلاش برای احیای دوباره جان باخت.

وی همچنین از واژگونی خودروی پژو در محور یاسوج به شیراز با یک فوتی خبر داد و افزود: در پی واژگونی خودرو سواری پژو در محور یاسوج به شیراز یک نفر کشته و یک سرنشین دیگر خودرو مصدوم شد.

یوسفی ابراز کرد: روز گذشته در محور یاسوج به شیراز، تنگ سرخ به سمت یاسوج در حوالی گنجگان با مرکز ارتباطات اورژانس یاسوج برقرار شد که در کمترین زمان ممکن نیروهای عملیاتی از نزدیک ترین پایگاه های اورژانس۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: به محض حضور کارشناسان عملیاتی اورژانس، بررسی صحنه، اولویت بندی مصدومان و اقدامات درمانی لازم انجام و یک مصدوم این خودروی حادثه دیده به بیمارستان دکتر جلیل یاسوج منتقل شد.

یوسفی گفت: متاسفانه یک نفر از سرنشینان جوان ۱۹ ساله بر اثر شدت صدمات وارده قبل از رسیدن آمبولانس جان باخت.

یوسفی اضافه کرد: سرعت زیاد، خستگی، خواب آلودگی و بی‌توجهی به جلو باعث بروز این گونه حوادث تلخ می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha