دستگاه‌های اجرایی بهارستان شرکت زائران در مراسم پیاده روی اربعین را تسهیل می کنند

بهارستان - ایرنا - فرماندار بهارستان با اشاره به تشکیل ستاد اربعین در این شهرستان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین و مراسم جاماندگان در شهرستان مشارکت داشته و تسهیلاتی ارایه دهند .

به گزارش ایرنا، عبداله نوحی روز دوشنبه در جلسه برنامه ریزی برنامه های اربعین حسینی با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ که با حضور رهبر انقلاب صورت گرفت و تبریک آغاز به کار دولت چهاردهم، اظهار داشت: رییس‌جمهور منتخبِ مردم مورد تأیید ولی امر مسلمین از مشروعیت «دینی» و «سیاسی» برخوردار است که نشان دهنده کارآمدی و پویایی مردم سالاری دینی است که حضرت امام(ره) آن را بنا نهادند.

فرماندار بهارستان با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی(ع) به عنوان یک رویداد برجسته فرهنگی که در کانون توجهات مسلمانان و حتی جهانیان قرار دارد، گفت: گردهمایی عظیم اربعین حسینی هویت مهمی برای شیعیان به شمار می‌رود که باید از این فرصت معنوی به درستی استفاده کرد و میلیون‌ها نفر از مردم عشق و علاقه خود را به سید و سالار شهیدان اظهار می‌نمایند که این حضور روز به روز در حال گسترش است.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین امام حسین (ع) بزرگ‌ترین اجتماع بشری است و آن را به منزله نمایش قدرت نظام جمهوری اسلامی در منطقه دانست که با مدیریت امنیتی درست در سال‌های گذشته، بدون مشکل برگزار شده است، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برگزاری باشکوه مراسم اربعین مشارکت داشته باشند.

فرماندار بهارستان با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند راهپیمایی بزرگ اربعین را کم رنگ جلوه دهند، افزود: سالانه عاشقان زیادی از اقصی نقاط جهان در این تجمع عظیم شیعه گرد هم می‌آیند و در این مراسم معنوی سختی راه را به جان خریده و با تمام وجود خود در این مراسم حضور می‌یابند.

نوحی با اشاره به تشکیل ستاد اربعین در شهرستان بیان کرد: همه دستگاه‌ها باید به سهم خود در این ستاد ایفای نقش کرده و همکاری لازم را داشته باشند.

شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha