۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85551898
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اربعین پایگاه بزرگ معرفی حماسه حسینی است

۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۸
کد خبر: 85551898
اربعین پایگاه بزرگ معرفی حماسه حسینی است

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: اربعین پایگاه بزرگ معرفی حماسه حسینی است که باید قدر آن را بدانیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا ابوطالب شفقت روز دوشنبه در جلسه ستاد اربعین استان در سالن جلسات استانداری اظهار کرد: باید شرایط مناسبی برای رفت و امد زوار اربعین در داخل استان، مرزها و در کشور عراق فراهم شود.

وی با بیان اینکه دولت حداکثر تلاش خود را برای تسهیل رفت و امد زایران بکار خواهد گرفت افزود: با اقدامات صورت گرفته اکنون شرایط مناسبی در مسیر اربعین استان و هنچنین مرزها فراهم شده است و دولت نیز حداکثر تلاش خود را برای آسایش و راحتی زایران در استان و خاک عراق بکار خواهد گرفت.

استاندار لرستان عنوان کرد: مردم و خیران نیز باید به سرپرستان مواکب کمک کنند تا امکانات در شان و مناسبی برای پذیرایی از زایران فراهم شود و میزبانی شایسته ای داشته باشند.

شفقت با تاکید بر اینکه موکب ها میدان دار اصلی ستاد اربعین هستند بیان کرد: باید شرایط برای میدان داری شایسته موکب ها و خدمت رسانی مطلوب به زایران فراهم شود.

وی یادآور شد: در پیک رفت و آمدها امکان انتقال وسایل و لوازم موکب ها نیست و باید از قبل تدارکات لازم برای ارسال امکانات دیده شود.

استاندار لرستان اضافه کرد: جهاد کشاورزی نیز باید همکاری لازم را برای در اختیار قرار دادن امکانات سردخانه ای خود برای حمل مواد فاسدشدنی موکب ها بکار گیرد.

شفقت افزود: مواکبی که در عراق فعالیت می کنند نیاز به کمک دارند و باید تمامی دستگاه هایی که امکانات و تجهیزات حمل دارند به یاری این موکب ها بیایند و همچنین حمایت های دیگری همچون فراهم کردن لاستیک و سوخت مورد نیاز ماشین آلات حمل باید صورت گیرد و هماهنگی خوبی بین مدیران استانی و موکب داران برای خدمت رسانی به زایران وجود داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha