«غزاله مهری» استعداد درخشان گرمساری در تیم هندبال نوجوانان ایران + فیلم

سمنان - ایرنا - «غزاله مهری» عضو تیم هندبال دختران ایران در رده سنی نوجوانان از شهرستان گرمسار است که در روستای کَرَند سکونت دارد و با کمترین امکانات ورزشی در رشته هندبال، با عضویت در تیم ملی و کسب مقام‌های مختلف، برای استان سمنان افتخارآفرینی کرده است.

غزاله مهری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه فعالیت خود را در ورزش هندبال از هشت سالگی آغاز کرده است، گفت: از ۹ سالگی در پست دروازه‌بانی بازی کردم و از ۱۰ سالگی به صورت حرفه‌ای در این رشته ورزشی فعالیت داشتم.

وی با اشاره به کسب افتخارات خود در رویدادها و مسابقات ورزشی کشوری، بیان کرد: کسب مقام اول کشوری مسابقات هندبال سال ۱۴۰۰ رده سنی نوجوانان و کسب مقام چهارم به همراه عنوان بهترین دروازه‌بان کشور در سال ۱۴۰۲ از جمله این افتخارآفرینی‌ها است.

وی محل سکونت خود را در روستای کرند از توابع گرمسار اعلام کرد و افزود: من به عنوان عضو تیم هندبال دختران ایران در ۱۸ دوره اردوی تیم ملی و مسابقات جهانی نیز شرکت کردم و این نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی در ورزش هندبال است که با کمترین امکانات و سخت‌ترین شرایط به این جایگاه رسیدم.

عضو تیم هندبال دختران ایران، فقدان اسپانسرهای قوی و کمبود امکانات ورزشی را از جمله مشکلات مهم ورزشکاران در گرمسار برشمرد و گفت: در حال حاضر تیم هندبال گرمسار در سالنی غیراستاندارد با کمترین امکانات ورزشی در حال تمرین است.

وی اضافه کرد: کمبود امکانات مانع از بروز استعدادهای درخشان ورزشی این شهرستان می‌شود که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

مشکلات واگذاری سالن ورزشی به تیم هندبال گرمسار

مربی تیم هندبال گرمسار نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه ۱۸ سال در عرصه مربی‌گری این رشته ورزشی در حال فعالیت است، بیان کرد: از مدت‌ها قبل در مزایده سالن ورزشی شرکت کردم و مطابق قانون برنده مزایده شدم، اما در مرحله تحویل سالن مشکلاتی وجود دارد که رفع آن نیازمند پیگیری است.

فاطمه نادری گفت: با واگذاری و تحویل سالن ورزشی استاندارد به تیم هندبال، گرمسار می‌تواند علاوه بر معرفی و تقویت استعدادهای درخشان ورزشی، در رویدادها و مسابقات کشوری هندبال و اردوهای تیم ملی نیز برای میزبانی اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: غزاله مهری دومین بازیکن زن گرمساری است که از استان سمنان به تیم ملی هندبال راه‌یافته و قطعا با رفع مشکلات موجود و تامین زیرساخت‌های مناسب ورزشی آخرین نفر نخواهد بود.

به گزارش ایرنا، از یکم فروردین ۱۴۰۳ تا کنون یک‌هزار و ۵۹۳ ورزشکار در گرمسار دارای بیمه ورزشی هستند که از این تعداد ۷۱۳ نفر خانم و ۸۸۰ نفر آقا هستند.

۱۱۵ ورزشکار در رشته ورزشی هندبال مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۸۱ نفر خانم و ۳۴ نفر آقا هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha