۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85551947
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶۰ کارگر شرکت تولید ام دی اف کرخه بازگشت به کار شدند

دزفول - ایرنا - فرماندار کرخه گفت: ناترازی برق شرکت تولید ام دی اف کرخه که منجر به تعطیلی کامل این شرکت طی روزهای اخیر شده بود با پیگیری‌های انجام شده رفع و ۱۶۰ کارگر این مجموعه بازگشت به کار شدند.

محسن ستاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به گرمای شدید و بی‌سابقه هوا طی روزهای اخیر بیان کرد: ناترازی تولید و مصرف برق در این شهرستان و لزوم تامین برق مورد نیاز بخش مسکونی موجب شده تا شرکت تولیدکننده ام دی اف کرخه به طور موقت تعطیل شود.

وی ادامه داد: تعطیلی شرکت ام دی اف آریاک کیمیای خوانسار خوزستان مستقر در شهرستان کرخه مقرر بود تا یک ماه ادامه داشته باشد که با پیگیری‌های انجام شده در استان، مشکل ناترازی برق مورد نیاز این شرکت رفع و فعالیت آن از روز گذشته از سر گرفته شد.

فرماندار کرخه با تاکید بر ضرورت صرفه جویی در مصرف برق در تمام بخش‌های اداری، مسکونی و صنعتی برای عبور از گرمای بی‌سابقه کنونی گفت: صرفه جویی در مصرف برق علاوه بر جلوگیری از قطعی مناطق مسکونی، کمک شایانی به استمرار فعالیت واحدهای صنعتی می‌کند.

به گزارش ایرنا، شرکت ام دی اف آریاک کیمیای خوانسار خوزستان واقع در شهرستان کرخه یکی از تولیدکنندگان ام دی اف و انواع چسب گرانول است که برای بیش از ۱۶۰ نفر فرصت اشتغال ایجاد کرده است.

شهرستان کرخه یکی از شهرستان‌های استان خوزستان بوده و مرکز این شهرستان، شهر الوان است؛ این شهرستان آذرماه ۱۳۹۹ از شهرستان شوش جدا و مستقل شد.

شهرستان کرخه دارای ۲ بخش مرکزی و شاوور،۲ شهر الوان و شاوور و ۱۱۰ روستا و حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است؛ از ۱۱۰ روستای این شهرستان، ۶۹ روستا در بخش مرکزی و ۴۱ روستا در بخش شاوور قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha