۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۴
کد خبر: 85551967
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تسریع  عملیات اجرایی ساختمان پلیس های تخصصی در ملارد

ملارد - ایرنا - در راستای ارتقاء کیفیت در ارائه خدمات به شهروندان و تأمین امنیت پایدار شهری، عملیات گسترده زیرسازی و آماده سازی نهایی محوطه پلیس های تخصصی شهر ملارد در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

به گزارش ایرنا شهردار ملارد روز دوشنبه گفت: شهرداری ملارد در راستای ارائه خدمات بهتر و سریع تر به شهروندان در زمینه تامین امنیت پایدار شهری با راه اندازی ساختمان پلیس های تخصصی در تلاش است.

مهندس بهمنی در ادامه اضافه کرد: این پروژه با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان نسبت به تامین امنیت شهری با اجرای عملیات گسترده زیرسازی و آماده سازی نهایی محوطه در این پروژه با شتاب بیشتری به همت نیروهای جهادگر معاونت امورزیربنایی و ترافیک شهرداری در حال انجام است.

رسته‌های فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به هر یک از واحدهای تخصصی این نیرو گفته می‌شود که اعضای آن در یک زمینه خاص فعالیت می‌کنند. رَسته اصطلاحی برای مشخص کردن تخصص‌های نظامی است که از نظر مأموریت، نوع کار و وظایف مشاغل نظامی دارای ارتباط نزدیک است. فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) دارای ۱۸ رسته‌است. معمولاً نشانی بر روی یقه همه نظامی‌ها (فرماندهی انتظامی، ارتش، سپاه و …) نصب می‌شود که نشانگر رسته محل فعالیت آن فرد است.

عملیات اجرای جدول گذاری کمربندی غرب خیابان درختی جنوبی

اجرای عملیات احداث قبور جدید در آرامستان ملارد

در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان گرامی، عملیات اجرای جدول گذاری کمربندی غرب در خیابان درختی جنوبی در دستور کار شهرداری ملارد قرار گرفت.

شهردار ملارد مطرح کرد: در راستای تحقق مطالبات شهروندان از ابتدای سال جاری اقدامات گسترده و قابل توجه ای در حوزه ی عمرانی از سوی شهرداری در سطح شهر به اجرا رسیده که از جمله این اقدامات، عملیات جدول گذاری و کف پوش در پیاده‌راه های معابر و خیابانهای شهر است.

بهمنی یادآور شد: در همین زمینه، عملیات اجرای جدول گذاری کمربندی غرب در خیابان درختی جنوبی واقع در شهرملارد به منظور رفاه و رضایت شهروندان گرامی با جدیت و با نظارت عالیه معاونت امورزیربنایی و ترافیک شهرداری اجرایی شد.

توسعه صحن گلزار شهدا

به گفته رئیس سازمان آرامستان های شهر ملارد  توسعه صحن گلزار شهدا با تخریب و بازسازی ساختمان قدیمی ضلع شمالی گلزار شهدا از دیگر طرح های توسعه ای در آرامستان ملارد است که با اعتبار ۴۰ میلیارد ریالی به زودی کار عملیاتی آن آغاز می گردد .

داود میرزایی روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : با احداث این صحن، فضای مسقف لازم برای میزبانی شایسته از خانواده معظم شهدا و برگزاری مراسم مذهبی و همچنین دفن شهیدان و والدین آنها فراهم خواهد شد .

اجرای عملیات احداث قبور جدید در آرامستان ملارد

رئیس سازمان آرامستان های شهر ملارد از افزایش ظرفیت مجموعه آرامستان این شهر در جوار امامزاده ابراهیم (ع) شهر ملارد خبر داد .

میرزائی گفت : از سالهای گذشته و به طور غیرکارشناسی ،خیابان دو طرفه ای به صورت سلیقه ای در این آرامستان ایجاد شده بود که با تهیه نقشه فنی و کامل از مجموعه آرامستان ، پس از طی مراحل اداری و قانونی این خیابان ها حذف و به محدوده آرامستان اضافه گردید.

میرزایی در ادامه به صدور مجوز از سوی مراجع ذیصلاح در ۳۰ هکتار از آرامستان جدید دشت شقایق ملارد واقع در جاده شش به اخترآباد این شهرستان اشاره کرد و گفت : مقدمات این کار اعم از تحویل زمین ، تامین اعتبار و عقد قرارداد با گروه مشاور انجام شده و در آینده متوفیان ملاردی به این آرامستان منتقل و دفن خواهند شد .

میرزایی در ادامه با بیان اینکه بسط و توسعه فضای سبز مناسب در آرامستان، افزون بر ایجاد محیط بصیری زیبا و چشم نواز، موجبات آرامش روان خانواده های عزادار را فراهم می آورد، عنوان کرد: بمنظور حفظ و نگهداری اصولی از فضاهای سبز شهری و استفاده هرچه بهتر مراجعین و شهروندان از این فضاها و همچنین با هدف بهینه سازی مصرف آب در شرایط بحران فعلی، عملیات توسعه و ارتقای فضای سبز با نصب لوله های شبکه آبیاری قطره ای آغاز شده و در حال انجام است

گفتنی است درکنار مزار امامزاده ابراهیم (ع) شهر ملارد شریف ۱۴۰ شهید گرانقدر به خاک سپرده شده است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha