۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85551972
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

یک هزار پروژه عمرانی در دست ساخت مدیریت شهری کرج

۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۹
کد خبر: 85551972
یک هزار پروژه عمرانی در دست ساخت مدیریت شهری کرج

کرج - ایرنا - شهردار کرج اعلام کرد: امسال احداث و تکمیل یک هزار پروژه عمرانی بزرگ ، متوسط و کوچک عمرانی در این کلانشهر در دست اقدام قرار دارد.

به گزارش ایرنا، "مهرداد کیانی" روز دوشنبه در حاشیه افتتاح کنار گذر تقاطع غیرهمسطح رجایی شهر کرج و رونمایی از ۷۰ دستگاه تاکسی جدید به خبرنگاران گفت: هر هفته تعدادی از این پروژه ها تکمیل و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
وی ادامه داد: تلاش ها براین است تا پروژه های بزرگ عمرانی نیمه تمام مانند آزاد راه شهید سلیمانی و متروی کرج در دوره ششم شورای شهر به سرانجام برسد.

یک هزار پروژه عمرانی در دست ساخت مدیریت شهری کرج


کیانی گفت : روند اجرای پروژه های عمرانی کرج رو به جلو است و شهروندان تا پایان سال جاری شاهد تحولی شگرف در امور عمرانی این شهر خواهند بود.
شهردار کرج در خصوص افتتاح کنار گذر تقاطع غیر همسطح رجایی شهر گفت : این تقاطع یکی از مطالبات شهروندان بود که امروز با افتتاح آن شاهد روان سازی ترافیک در این محدوده هستیم .
وی اظهار کرد: برای احداث این پروژه در مدت زمان ۹ ماه افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

ورود ناوگان پاک به کرج

یک هزار پروژه عمرانی در دست ساخت مدیریت شهری کرج
کیانی با اشاره به خرید ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی برای کرج گفت: حمل و نقل پاک با ورود اتوبوس ها وتاکسی های برقی به کرج در حال تحقق است .
وی ادامه داد: کرج اولین شهر کشور است که از اتوبوس های برقی بهره مند شد که اکنون ۴۰ دستگاه اتوبوس از این نوع در کرج فعالیت دارند.
شهردار کرج افزود: طبق برنامه ریزی در آِنده نزدیک ۵۰۰ دستگاه تاکسی برقی به ناوگان حمل ونقل عمومی کرج افزوده می شود.
وی گفت : ناوگان تاکسیرانی کرج شرایط خوبی ندارد و باید با حمایت و کمک دولت این وضعیت را بهبود ببخشیم؛ حداقل ۲ هزار تاکسی جدید نیاز داریم.
شهردار کرج با اشاره تصادف چند روز پیش عابر پیاده در مسیر اتوبوس تندرو کرج بیان کرد: برای پیشگیری از چنین حوادثی به فرهنگسازی نیاز است .
وی تاکید کرد: امروز استقبال شهروندان از اتوبوس های برقی کرج بالا است و باید مردم را به استفاده ازوسایل نقلیه عمومی تشویق کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha