نوروزی: در گروه مرگ قرار داشتیم؛ برای موفقیت قایقرانی تلاش کردیم

پاریس- ایرنا- نماینده قایقرانی کشورمان در رشته رویینگ دونفره بانوان گفت: در مسابقات المپیک در گروه مرگ قرار گرفتیم اما برای موفقیت از گروه خود تلاش زیادی کردیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، زینب نوروزی پس از پایان شانس مجدد رویینگ دو نفره ۲ هزار متر اظهار داشت: امروز مسابقات شانس مجدد برگزار شد، واقعا ما در گروه سختی قرار گرفتیم. قرعه است و ما نیز در مرحله مقدماتی و همینطور شانس مجدد در گروه مرگ قرار داشتیم. خدا را شاکرم که من و مهسا جاور در این مسابقات تمام توانمان را گذاشتیم اما نتیجه اینگونه شد.

وی بیان کرد: در المپیک پارو زدن در این شرایط با رقیبان بزرگ جهانی، بسیار سخت است. اولین بار است که من در المپیک حضور داشتم اما مهسا دومین حضورش در این مسابقات بود و از من با تجربه‌تر بود و این موضوع خیلی به ما کمک کرد.

ملی‌پوش رویینگ دونفره خاطر نشان کرد: پارو چین در وسط خط استارت گیر کرد که واقعا این موضوع چیز عجیبی بود. چین همیشه در فینال A است و قطعا اینسری هم می‌توانستند جز شانس مدال باشند که پارو آنان گیر کرد. در قایقرانی‌ همه اتفاقات عجیب و ممکن می‌تواند رخ بدهد اما توانمان را گذاشتیم و نتیجه خوبی را در این مرحله گرفتیم.

نورزی ادامه داد: جریان امروز آب به نسبت روز گذشته خیلی مخالف بود ولی تایمان مثل دیروز بود. به نسبت مسابقات بازی‌های آسیایی و سهمیه المپیک قطعا شرایط آب و هوایی یکسان نبود، البته نمی‌شود گفت تایم‌مان بد بوده بلکه اینگونه نیست. درست است فاصله تایمی به نسبت کشورهای اروپایی وجود دارد اما به نسبت خودمان و بازی‌های آسیایی و تمرینات رکوردمان پایین‌تر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha