سهرابیان: دلیل عدم صعود روئینگ‌سواران ایران، پاروی چینی‌ها بود

پاریس- ایرنا- رئیس فدراسیون قایقرانی، گفت: پاروهای تیم چین در اواسط مسابقه در رفت و هیچ‌کسی فکر نمی‌کرد این اتفاق برای تیمی که مدعی کسب مدال در المپیک است، رخ دهد. به همین دلیل، تمرکز بچه‌های ما مقداری به هم ریخت و فشار روی آنها زیاد شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، علیرضا سهرابیان پس از عدم صعود تیم دونفره روئینگ سبک وزن بانوان ایران در بازی‌های المپیک پاریس، اظهار داشت: بچه‌های ما می‌دانستند با چه کسانی می‌خواهند مسابقه دهند و مطمئنا کار دشواری در پیش داشتند. ملی‌پوشان در ۱۰۰۰ متر دوم فعالیت خوبی داشتند و بیشترین فشار را روی هزار متر دوم گذاشتند.

وی افزود: پاروهای تیم چین در اواسط مسابقه در رفت و هیچ‌کسی فکر نمی‌کرد این اتفاق برای تیمی که مدعی کسب مدال در المپیک است، رخ دهد. به همین دلیل، تمرکز بچه‌های ما مقداری به هم ریخت و فشار روی آنها زیاد شد. آنها ذوق زده شدند که این اتفاق برای تیم مدعی چین رخ داد و روی همین اصل، مقداری تمرکز آنها بهم ریخت و کار را برای ملی‌پوشان سخت کرد!

رئیس فدراسیون قایقرانی عنوان کرد: از بچه‌ها تشکر می‌کنم که با افتخار خط را به پایان رساندند. حداقل آخر نشدند و چین بعد از آنها خط را به اتمام رساند و مدعی قهرمانی بود و زحمت خود را کشیدند و باافتخار آمدند. کسانی که به اینجا آمدند بهترین‌های قاره خود هستند.

وی ادامه داد: فاطمه مجلل هم شرایط سختی دارد و در هر صورت باید با این شرایط بجنگد. وضعیت آسان برای هیچکسی در هیچ گروهی رقم نمی‌خورد و بهترین‌های هر قاره به اینجا آمده‌اند.

سهرابیان گفت: بچه‌های آب‌های آرام فردا وارد پاریس می‌شوند و امروز هم در ایتالیا تمرین دارند. امیدوارم رقابت خوبی با افرادی داشته باشند که هرکدام کوله‌باری از تجربه دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha