مشاوره انتخاب رشته؛ مهم ترین دغدغه کنکوری ها

تهران- ایرنابازار- انتخاب رشته کنکور سراسری فراتر از چیدمان چند کد رشته است! چرا که با شناخت رشته های پنهان و خاص سرنوشت زندگی داوطلب تغییر می کند. راه گذر از این مسیر مهم و سرنوشت ساز استفاده از تجربه مشاوران باسواد و توانمند این حوزه است. یعنی کمک گرفتن از مشاوری که نه تنها تجربه لازم و کافی در این حوزه را دارد بلکه به کمک زیرساخت مناسب به تمامی امور این حوزه آگاه است.

به گزارش ایرنابازار- یکی از مهم ترین دغدغه های دانش آموزان کنکوری، موضوع مهم و سرنوشت ساز انتخاب رشته است. چه بسیار داوطلبانی بوده اند که با رتبه های بسیار نامناسب فقط به دلیل انتخاب رشته درست، اصولی و چیدمان حرفه ای خود را نجات داده اند و وارد رشته و دانشگاه هایی شده اند که حتی رتبه های ۲ رقمی کنکور در حسرت آن بوده اند و چه بسیار رتبه های ۲ رقمی و سه رقمی کنکور نیز بودند که به دلیل چیدمان غلط و نادرست در رشته ها و دانشگاه های در خور رتبه ممتاز خود پذیرفته نشده اند.

در میان قبولی های کنکور با موارد جالبی روبرو می شویم، به عنوان مثال فردی با رتبه بالای ۵۰ هزار تنها به دلیل چیدمان درست و اصولی مشاور توانسته است، وارد دانشگاه علوم پزشکی شود! یا نمونه ای دیگر در رشته انسانی که با رتبه نزدیک ۳۰ هزار توانست، وارد دانشگاه علامه طباطبایی شود! از طرفی در رشته ریاضی مورد دیگری داریم که توانسته است با رتبه نزدیک ۳۹ هزار وارد رشته مهندسی دانشگاه تهران شود! این مادامی است که هم کلاسی های همین داوطلبان با رتبه های سه رقمی به دلیل چیدمان غیراصولی ناکام ماندند و دانشگاه هایی که باید پذیرفته نشدند.

انتخاب رشته کنکور سراسری فراتر از چیدمان چند کد رشته است! چرا که با شناخت رشته های پنهان و خاص سرنوشت زندگی داوطلب تغییر می کند، دفترچه انتخاب رشته کنکور نزدیک به یک هزار صفحه است اما با این وجود، کل بازه انتخاب رشته حداکثر محدود به یک هفته است! یعنی هیچ فرصتی برای بررسی کد رشته و دانشگاه ها و شناسایی آنها وجود ندارد. یک کنکوری در سال گذشته از طریق مشاور خود با رشته ای پنهان و ناشناخته آشنا شد که در ظاهر هیچ شباهتی به داروسازی نداشت اما با مدرک آن رشته می توانست داروخانه تاسیس کند!

پس تنها راه گذر از این مسیر مهم و سرنوشت ساز استفاده از تجربه مشاوران باسواد و توانمند این حوزه است. یعنی کمک گرفتن از مشاوری که نه تنها تجربه لازم و کافی در این حوزه را دارد بلکه به کمک زیرساخت مناسب به تمام رشته، دانشگاه ها، قوانین تغییر رشته، نقل و انتقال و رشته های پنهان آگاه است.

این امر سبب شد تا به دلیل کمک به کنکوری ها، یکی از معتبرترین افراد و مراکز را در حوزه‌ مشاوره‌ تحصیلی و آموزش به شما معرفی کنیم. مشاوری را که برای داوطلبان موفق ذکر شده، انتخاب رشته کرده است.

مشاوره انتخاب رشته؛ مهم ترین دغدغه کنکوری ها

علیرضا شفیعی

مشاور تحصیلی، متخصص انتخاب رشته و عضو سازمان نظام روان شناسی و مدیرعامل مجموعه‌های بنیاد علمی و آموزشی شفیعی، نشر و رسانه بین‌المللی شفیعی و انتشارات علمی و آموزشی شفیعی است.

می‌توان گفت که علیرضا شفیعی در زمره مشاوران تحصیلی است که دارای صلاحیت و مجوز رسمی از تمام ارگان های ذی ربط است و رزومه درخشانی در این امر دارد.

وی دارای پروانه مشاوره و روان شناسی از سازمان نظام روان شناسی است و تمام مراحل لازم جهت دریافت صلاحیت‌ها و اعتبارات علمی و تجربی را برای این شغل دریافت کرده و بیش از ۲۰ عنوان کتاب در حوزه‌ روان شناسی، مشاوره تحصیلی، انتخاب رشته، اختلالات یادگیری و... تالیف کرده است.

بیش از هرچیزی انتخاب رشته و مشاوره‌های تحصیلی و انگیزشی علیرضا شفیعی زبانزد همگان است. مجموعه‌ کاری وی بالاترین رزومه‌ قبولی در سال‌های گذشته را داشته است. شما می توانید به سایت علیرضا شفیعی به آدرس www.konkor.tv مراجعه و کارنامه‌های قبولی داوطلبان سال‌های گذشته را مشاهده کنید؛ لازم به ذکر است که تمامی کارنامه‌ها قابلیت استعلام از سایت سازمان سنجش را دارند و ما اصالت و صحت آن‌ها را تایید می‌کنیم. نتایج داوطلبان آنقدر درخشان و جذاب است، که برای هیچ فردی باور کردنی نیست. به ویژه مدعیان و متخصصان در امر انتخاب رشته.

با بررسی کارنامه‌های انتخاب رشته‌ سال‌های گذشته به مهارت او در این زمینه پی می بریم زیرا کارنامه‌هایی با رتبه‌های نه چندان مناسب را دیدیم که توسط علیرضا شفیعی در بهترین رشته‌ها و دانشگاه‌ها پذیرفته شده بودند. در این میان علیرضا شفیعی درباره‌ دلیل موفقیت این دانش‌آموزان نکته های بسیار عمیق و ظریفی را در امر انتخاب رشته و چیدمان حرفه‌ای بازگو کرد که دریافتیم حداقل ۱۵ سال فعالیت مشاوره‌ تحصیلی لازم است تا فردی به چنین تجربیات مهمی دست یابد.

رمز انتخاب رشته اصولی و مناسب علیرضا شفیعی سبب را هیچ کسی نمی داند. علیرضا شفیعی رزومه‌ و کارنامه قوی و پرباری دارد و این مهم را رزومه ها و کارنامه های قبولی دانش آموزان سال های گذشته ثابت می‌کند. ساختار انتخاب رشته مجموعه بنیاد علمی و آموزشی شفیعی متفاوت است چرا که انتخاب رشته وی کاملا تضمینی است و از همه مهم تر چند ویژگی بسیار بارز در آن نهفته است که عبارتند از ورکشاپ های انتخاب رشته، تضمینی بودن انتخاب رشته و زیر ساخت تیم حرفه ای و مجرب و ...

مجموعه بنیاد علمی و آموزشی شفیعی محدود به مشاوره و انتخاب رشته نیست. بنیاد علمی و آموزشی شفیعی همچنین دارای مجموعه مدارس غیرانتفاعی، آموزشگاه‌های تقویتی پیش از کنکور، کلاس‌های آنلاین و مرکز مشاوره و روان شناسی است.

هر ساله به دلیل رضایت و کیفیت بالای خدمات بنیاد علمی و آموزشی شفیعی جمعیت زیادی از دانش آموزان به بنیاد شفیعی مراجعه می کنند.

مشاوره انتخاب رشته؛ مهم ترین دغدغه کنکوری ها

بنیاد علمی آموزشی شفیعی نشان از چه چیزی دارد؟

علیرضا شفیعی عضو مجمع خیرین مدرسه ساز است. وی هرساله بخش زیادی از درآمد خود را صرف امورخیریه، ساخت مدرسه، بازسازی مدارس مناطق محروم می کند و در بازه‌های نزدیک به امتحانات‌ نهایی و کنکور در سایت‌ها و فضاهای مجازی در حال ارائه خدمات رایگان به دانش آموزان کشور است.

پس تحقیق و بررسی به دلیل حساسیت زیادی که موضوع مشاوره تحصیلی دارد، دریافتیم که (بنیاد علمی و آموزشی شفیعی) جای تقدیر و حمایت دارد. پس تصمیم بر آن شد تا شما را با این مجموعه آشنا کنیم. حال اگر تصمیم دارید از فرد و تیمی معتبر و مجرب در حوزه مشاوره تحصیلی و آموزش راهنمایی بگیرید. بنیاد شفیعی جز بهترین‌هاست.

همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت این مجموعه از خدمات رایگان آن استفاده کنید.

آدرس سایت بنیاد علمی و آموزشی شفیعی www.konkor.tv

شماره تماس: ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۰۶

۱۲ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha