عاملان برداشت ۵۲۰ میلیون ریال از حساب شهروندان سیرجانی شناسایی شدند

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیرجان گفت: افرادی که اقدام به برداشت ۵۲۰ میلیون ریال به صورت اینترنتی از حساب ۲ شهروند کرده بودند، شناسایی و این وجوه بازگردانده شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد خواجه‌پور روز دوشنبه در تشریح این خبر افزود: به دنبال شکایت ۲ نفر مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی اظهار داشت: این افراد اعلام کردند از طریق دریافت یک پیام، وارد لینکی با ظاهر برنامه حمایت دولت و ابلاغیه شدند اما بعد از ورود به لینک مبالغی از حساب بانکی آنان برداشت شد.

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: با استعلام انجام شده پلیس فتا، درگاه و مالک کارت بانکی مقصد که این وجه به آن واریز شده را شناسایی و بلافاصله طی هماهنگی قضایی حساب متهمان مسدود و با اقدامات صورت گرفته این وجوه به حساب شاکیان بازگشت داده شد.

وی در این خصوص به شهروندان توصیه کرد: هرگز تحت تاثیر وعده‌های واهی برنده شدن در مسابقات، واریز سود سهام عدالت، سامانه ثنا و ابلاغیه قضایی، خرید ارزان زیر قیمت بازار و پیام های دارای لینک‌ برنامه های معیشتی کالا برگ که به صورت جعلی در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می‌شود به طمع نیفتند و در صورت مواجهه با این گونه موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir موضوع را مطرح و پیگیری کنند.

شهرستان سیرجان در فاصله ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha