استاندار: ارتقای فرهنگ کار در لرستان ضروری است

۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۱۱
کد خبر: 85552177
استاندار: ارتقای فرهنگ کار در لرستان ضروری است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: افزایش و نهادینه کردن فرهنگ کار برای رفع بیکاری در بین جوانان لرستان ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوطالب شفقت روز دوشنبه در جلسه با کارکنان معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان اظهار کرد: بخش مهمی از بیکاری استان به دلیل مشکلات فرهنگی در اشتغال است و باید در این راه بیشتر فعالیت شود.

وی افزود: جوانان ما برای ایجاد اشتغال باید مسیرهای متعددی را در پیش گرفته تا به هدف اصلی برسند و ایجاد مشاغل خرد و خود اشتغالی یکی از مسیرهای مهم اشتغال است که با استفاده از ظرفیت هایی مانند سازمان فنی و حرفه ای و تغییر نگاه و باور جوانان محقق خواهد شد.

شفقت اضافه کرد: رویکرد و فرهنگ کارکردن را باید ارتقا دهیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه اقتصاد مهم ترین مسئله کشور است، ادامه داد: این جلسه برای تشکر از کارکنان حوزه اقتصادی استانداری لرستان و همچنین ممارست و پیگیری بیش تر همکاران این حوزه در اجرای وظایفشان برگزار شد.

استاندار لرستان افزود: در این نشست کارشناسان حوزه اقتصادی نقطه نظرات خود را در مورد معضل بیکاری عنوان کردند و تصمیم گرفته شد که هر کارشناس برنامه های خود را با استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی مربوطه ارائه دهد.

شفقت ابراز کرد: در این نشست همچنین بر حضور فعال بخش خصوصی در کنار دستگاه های اجرایی به منظور ایجاد اشتغال بیش تر و ارتقای فرهنگ کار و اشتغال در بین جوانان تاکید شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha