آسفالت ۳۰۰ کوی و معبر فرعی در منطقه ۱۱ پایتخت

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۱۱ تهران با اشار به عملکرد ۳۰ ماهه مدیریت شهری در پایتخت گفت: بیش از ۳۰۰ کوی و معبر فرعی در این منطقه پس از گذشت ۱۵ سال از نوسازی آنها، آسفالت شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمد موسوی روز دوشنبه در جریان دیدار مردمی در مسجد فیض محله امیریه، علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم، گزارشی از عملکرد ۳۰ ماهه مدیریت شهری ارایه کرد و افزود: اقدامات عمرانی در این منطقه شامل بهسازی انهار و پیاده‌روسازی در محورها بوده است.

به گفته وی، ۱۰۵ درصد رشد پروژه‌های «من شهردارم» و بودجه‌ریزی مشارکتی با نظر مستقیم مردم محقق شد که ۲۷ پروژه آن به اتمام رسیده و سایر پروژه‌ها که مستقیم با رضایتمندی مردم مرتبط بوده در دست اجرا اسآسفالت ۳۰۰ کوی و معبر فرعی در منطقه ۱۱ پایتخت

دیدار با مادر شهید رضایی‌مجد

تیم مدیریت شهری منطقه۱۱ با مدیریت شهردار منطقه در سلسله دیدارهای مردمی به مسجد فیض در محله امیریه رفت و همراه با معتمدین محلی در راستای حل مشکلات محلی حوزه مدیریت شهری از سطح منطقه بازدید میدانی به عمل آورد.

همچنین در این دیدار مردمی ضمن ملاقات با مادر شهیدان رضایی‌مجد، شهردار منطقه ۱۱ از خدمات ارزشمند مادر این شهیدان قدردانی کرد.

شهردار منطقه ۱۱ در این دیدار مردمی با ۳۸ نفر از شهروندان محله امیریه به صورت چهره به چهره دیدار کرد که موضوع شهرسازی، خدمات شهری، عمرانی و ترافیک به عنوان دغدغه‌ها از سوی مردم مطرح شد که در نهایت شهردار منطقه قول پیگیری و رفع معضلات در چارچوب قوانین را داد.

منطقه ۱۱ شهرداری تهران دارای چهار ناحیه و ۱۷ محله و یکی از مناطق مرکزی شهری است که عمدتا بافتی قدیمی دارد.

این منطقه از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابان‌های وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه‌آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابان‌های نواب صفوی و شهید ابراهیمی (عباسی) و میدان ۹ دی محدود می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha