۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۲۴
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85552331
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شوق کیشوندان برای اربعین حسینی/ ظرفیت اولین کاروان هوایی تکمیل شد

کیش- ایرنا- دبیر ستاد اربعین کیش با اشاره به تمدید مهلت نام نویسی سفر اربعین حسینی از کیش به دلیل استقبال پرشور مردم، گفت: ظرفیت اولین کاروان سفر هوایی تکمیل شده است.

به گزارش ایرنا، سعید زاهدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: پرواز اول با ظرفیت ۱۵۰ نفر تکمیل شده و پرواز دوم هم با همین ظرفیت پس از تکمیل، به کربلای معلی اعزام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعزام زائران از کیش برای شرکت در مراسم اربعین حسینی از هجدهم مرداد آغاز می‌شود، ادامه داد: سه کاروان با اتوبوس، هجدهم مرداد از مسیر دریایی به سمت چارک و در ادامه به مرز شلمچه حرکت می‌کنند.

دبیر ستاد اربعین کیش، افزود: متقاضیان سفر به کربلای معلی در قالب سفرهای هوایی نیز ۲۹ مرداد عازم مراسم اربعین حسینی خواهند شد و برگشت زائران نیز پنجم شهریور از کربلای معلی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اعزام براساس اولویت ثبت انجام خواهد شد، افزود: سامانه پیش ثبت نام arbaeen.kish.ir آماده نام نویسی علاقمندان شرکت در سفر اربعین حسینی است.

دبیر ستاد اربعین کیش گفت: ۳۰۰ نفر در اعزام هوایی و ۳۰۰ نفر نیز در اعزام زمینی سهمیه برای جزیره کیش در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha