۸ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۲
کد خبر: 85552413
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کالافیوری به آرسنال پیوست

۸ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۲
کد خبر: 85552413
کالافیوری به آرسنال پیوست

تهران- ایرنا- مدافع جوان تیم ملی ایتالیا و باشگاه بولونیا به آرسنال پیوست.

به گزارش ایرنا، مقصد جدید ریکاردو کالافیوری، مدافع جوان تیم ملی ایتالیا و باشگاه بولونیا که فصل گذشته یکی از بازیکنان درخشان سری‌آ بود، مشخص شد.

فیوری که با توجه به درخشش در یورو ۲۰۲۴ و فصل گذشته سری‌آ، مورد توجه تیم‌های زیادی قرار گرفته بود، امشب به صورت رسمی به آرسنال پیوست.

او فصل گذشته نقشی مهمی در کسب مقام پنجم بولونیا در سری‌آ و صعود این تیم به لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار ایفا کرد. درخششی که باعث شد لوچیانو اسپالتی، سرمربی ایتالیا، او را به تیم ملی دعوت کند و این بازیکن جوان جایگاه ثابتی در قلب خط دفاعی آتزروی در آلمان داشته باشد.

کلافیوری به آرسنال پیوست

ادو، مدیر ورزشی باشگاه آرسنال درباره جذب کالافیوری گفت: ریکاردو به طور مداوم کیفیت خود را برای باشگاه و کشورش نشان داده است. او فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان سری‌آ بود و در تابستان امسال در یورو برای ایتالیا نمایش‌ قدرتمندی ارائه کرد. میکل و مربیان ما از شروع همکاری با ریکاردو هیجان‌زده هستند و همه ما مشتاقانه منتظر دیدن او در پیراهن آرسنال هستیم.

این انتقال دومین خرید بزرگ آرسنال در آستانه فصل جدید پس از خرید دائمی دیوید رایا از برنتفورد است. کالافیوری می‌تواند اولین بازی خود را برای توپچی‌ها در بازی افتتاحیه لیگ برتر انگلیس مقابل وولوز در ۱۷ آگوست انجام دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha