۹ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۲۵
کد خبر: 85552568
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیک اندیش سروستانی برای ساخت اتاق عمل بیمارستان وارد عمل شد

شیراز-ایرنا- در یک اقدام خیرخواهانه نیک اندیش سروستانی مبلغ هفت میلیارد ریال برای ساخت اتاق عمل جدید بیمارستان شهدای سروستان، با این مرکز درمانی کمک کرد.

به گزارش ایرنا، رییس شورای خیرین تامین سلامت شهرستان سروستان در این باره به خبرنگاران گفت: به همت نیکوکار نیک اندیش سیروس نوروزی سروستانی مبلغ هفت میلیارد ریال برای تامین هزینه های ساخت اتاق عمل جدید بیمارستان شهدای سروستان به نیابت از حاج عزت الله سلطانی سروستانی و ایرج نوروزی پرداخت شده است.

غلامرضا نادری سروستانی افزود: با همدلی و همیاری خیرین می توانیم اقدامات موثری برای پیشبرد اهداف حوزه سلامت و خدمت رسانی شایسته تر به مردم انجام دهیم.

محمد اسماعیل کاوه، رییس بیمارستان سروستان سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: نیک اندیشان شهرستان تاکنون کمک های مطلوبی به حوزه سلامت شهرستان داشته اند،اینگونه اقدامات خداپسندانه، حرکتی برای برداشتن گام های بلندتر برای کمک به درمان و مداوای بیماران نیازمند به شمار می رود.

او اظهار امیدواری کرد که با مشارکت بیش از پیش خیرین، شاهد اتمام پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت شهرستان و بهره مندی بیشتر مردم، از اقدامات نیکوکاران در عرصه سلامت باشیم.

شهرستان سروستان در ۸۰ کیلومتری شرق شیراز واقع است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha