۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۳
کد خبر: 85552733
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پویش "مرهم زائر۳" در رشتخوار اجرایی شد

۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۳
کد خبر: 85552733
پویش "مرهم زائر۳" در رشتخوار اجرایی شد

تربت حیدریه - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر رشتخوار با اشاره به جمع‌آوری داروهای بدون استفاده خانوارها در قالب پویش "مرهم زائر۳" که به تازگی آغاز شده است گفت: سه مرکز برای اجرای طرح پویش مرهم زائر در این شهرستان تعیین شده است که افراد و خانواده‌ها می توانند داروهای استفاده نشده خود را به این مراکز تحویل دهند.

سید علی حسین‌زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص پویش "مرهم زائر۳" افزود: برای انجام این پویش سه مرکز در پایگاه ها و شعب هلال احمر واقع در مهدی آباد، شهید رسولی در نزدیکی روستای سنگان و در مرکز اداری شهرستان رشتخوار تعیین شد.

رییس جمعیت هلال احمر رشتخوار توضیح داد: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان رشتخوار با هدف تامین دارو و تجهیزات پزشکی برای زائران اربعین حسینی و دهه آخر صفر این پویش را برای سومین سال همزمان با سراسر کشور آغاز کرده است.

حسین زاده افزود: داروهای مازاد و سالمی که خوب نگهداری شده باشند در قالب این پویش جمع‌آوری . پایش و پالایش می‌شود و داروهای قابل استفاده در اختیار گروه‌های درمانی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: حتی امکان واریز نقدی برای افراد وجود داشته و محل مصرف وجه واریزی توسط واریز کننده در فیش قید می‌شود تا در همان محل مصرف شود.

رییس جمعیت هلال احمر رشتخوار گفت: شماره حساب این طرح ۹۹۹۹۹ بانک ملی است و حتی با کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره ۳ مربع هم می‌توان وجه را واریز و در این پویش شرکت کرد.

حسین زاده افزود: با توجه به این که این پویش تازه آغاز شده و جمع‌بندی از میزان کمک‌ها انجام نشده است امکان بیان میزان داروی جمع‌آوری شده وجود ندارد و تا هفته قبل از اربعین ادامه می‌یابد.

مرکز شهرستان ۶۵ هزار نفری رشتخوار در ۲۰۹ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha