موج جدید گرما هفته آینده وارد اصفهان می‌شود

اصفهان- ایرنا- کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: دمای هوای بیشتر مناطق استان از فردا (چهارشنبه) به‌تدریج افزایش پیدا خواهد کرد و شدت گرمای هوا از دوشنبه تا پنجشنبه هفته آینده پیش بینی می‌شود.   

مینا معتمدی روز سه‌شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت شبانه روز گذشته به ۴۳ و در خنک‌ترین ساعت به ۲۷ درجه سانتیگراد رسید.

وی ادامه داد: دمای هوای صبح امروز شهر اصفهان نیز ۳۲ درجه سانتیگراد ثبت شد که نسبت به دیروز ۲ درجه خنک‌تر بود.

معتمدی اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۴۴ و خوانسار و اسلام‌آباد فریدونشهر با ۱۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: دمای هوا در بیشتر مناطق استان، امروز یک تا ۲ درجه و در برخی از شهرهای شمالی اصفهان تا سه درجه کاهش پیدا می‌کند.

معتمدی بیان کرد: با وزش باد در نواحی شمالی و شرقی استان، اوج خیزش گرد و خاک امروز اتفاق می‌افتد و در برخی ساعت‌ها کاهش میدان دید و کیفیت هوا را به‌همراه خواهد داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: شدت گرد و غبار در ۲ روز آینده مقداری کاهش می یابد و وضعیت جوی سایر نقاط استان در بعدازظهر امروز همراه با افزایش ابر و قسمتی ابری خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha