اکران انیمیشن «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» در شهر شمیل بندرعباس

بندرعباس - ایرنا -مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) شهر شمیل بندرعباس گفت: انیمیشن «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» ویژه کودک و نوجوان به همت این کانون در شهر شمیل اکران می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) شهر شمیل، احسان تنی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: زمان پخش انیمیشن «ایلیا؛ جستجوی قهرمان» چهارشنبه دهم مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ در حسینیه انصارالحجه (عج) شهر شمیل اکران خواهد شد.

وی ادامه داد: «ایلیا؛ جستجوی قهرمان»، داستان آرش یکی از چهار گیمر برتر جهان است که وارد یک بازی آنلاین عجیب شده است و خانواده‌ آرش تلاش می‌کنند او را از خطرات این بازی حفظ کنند ولی توطئه بزرگتری در پیش است.

تنی گفت: هفته گذشته نیز فیلم سینمایی «شور عاشقی» به کارگردانی داریوش یاری همزمان با سینماهای سراسر کشور در حسینیه انصارالحجه(عج) شهر شمیل اکران شده بود.

گفتنی است؛ شمیل با قدمت بسیار بالا در فاصله ۸۰ کیلومتری از مرکز استان هرمزگان و در قسمت شمال شرقی استان بین شهرستان میناب و بندرعباس قرار دارد؛ بیشتر اهالی شمیل به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه و وجود رودخانه‌های بزرگ به شغل کشاورزی و دامداری اشتغال دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha